The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30837148:
Pitäis käydä Haartmaninkatu 4:ssä
..daa :hug:..ei ihan hupireissu sitten kuitenkaan...tosin äkkiäkös sä pistät sitä nauruakin liikenteeseen, kun olos on kuitenkin kivasti jo kohentunut :)... kyllä sä jotain kivaa jäynää keksit :)
 
Oikein! Tee just noin. Ei sun tartte ihan kaikkea sietää, ja voi veljet että sä oot kyllä ottanut ämpärin suunnalta vaikka ja mitä vastaan! Siihen nähden en voi kuin ihmetellä sitä sun sisun määrää, että oot jaksanut :hug:...
No ei tässä oikein oo muita vaihtoehtoja, kun jaksaa. Ja sinnitellä sen voimalla et lasten parasta on ajateltava, eikä lähteä mukaan tohon riitelyyn.

Nään jo sieluni silmin miten se revittelee tänä viikonloppuna "kuinka kirahvi teki oharit eikä vahtinutkaan poikaa häiden jälkeen, vaikka niin sovittiin.." Vaikka eihän sillä oikeasti mitään väliä ole kun ite tietää totuuden, mutta ärsyttää kuin se aina onnistuu keräämään myötätuntopisteitä noilla tarinoillansa. Äh.. Mut ehkäpä aamusuihku ja shoppailureissu poikasen kanssa vähän piristäis.
 
No ei tässä oikein oo muita vaihtoehtoja, kun jaksaa. Ja sinnitellä sen voimalla et lasten parasta on ajateltava, eikä lähteä mukaan tohon riitelyyn.

Nään jo sieluni silmin miten se revittelee tänä viikonloppuna "kuinka kirahvi teki oharit eikä vahtinutkaan poikaa häiden jälkeen, vaikka niin sovittiin.." Vaikka eihän sillä oikeasti mitään väliä ole kun ite tietää totuuden, mutta ärsyttää kuin se aina onnistuu keräämään myötätuntopisteitä noilla tarinoillansa. Äh.. Mut ehkäpä aamusuihku ja shoppailureissu poikasen kanssa vähän piristäis.
Pidät pään kylmänä vaan. Ämpäri ite sotki viikonlopun tolla omalla käsittämättömän typerällä käytöksellään, joten kattois kerrankin kunnolla sitä omaa peilikuvaansa vaan!

Mutta - joo, helppo sanoa - älä anna sen miehen enää sotkea vaan pistät menemään pojan kanssa ulos ja kaupoille ja viettäkää mukavaa päivää :). Pää pystyyn siellä, sä oot aivan mahtava äiti ja nainen :) :kiss:!
 
...mutta mä lähden vienokainosti huutelemaan tämän residenssin hovimestaria paikalle, jotta mitäpä mahtaa keittiöhenkilökunnalla olla tänään mulle tarjottavana lounaaksi :rolleyes: :D...jännitystä ilmassa siis :D


Ihanaa sadepäivää kaikille :) :wave:
(...ja mulla on semmonen olo, että vois olla vaikka pienet unikuvatkin paikallaan...:O..mitenhän töttöröö mä oon sitten niitten jälkeen :D...)
 
Oi onnea ja autuuta, kunhan toi lapsi kasvaa ja lakkaa juoksemasta ja karkailemasta julkisilla paikoilla.. Mut muuten oli hyvä shoppailureissu. Löydettiin kahdet kengät poikaselle, ja pysähdyttiin juomaan pillimehutkin kauppakeskuksessa :)
Illalla olis koeviikon eka koe, ja sit alkaiskin viikonloppu. Ja arpominen, mahtaako ämpäri hakea poikasta vaiko eikö.. Viikonloppuna mun ois tarkotus ottaa puolikkaan fillarista apupyörät ja polkimet pois, ja harjotella vähän kuinka sujuu. Kokeillaan eka potkupyörätyylillä sitä tasapainon hakemista, ja sitteko se sujuu niin polkimet paikoilleen. Sit toivon mukaan jätkä olis valmis uuteen, kokoa isompaan fillariin :)
 
Oi onnea ja autuuta, kunhan toi lapsi kasvaa ja lakkaa juoksemasta ja karkailemasta julkisilla paikoilla.. Mut muuten oli hyvä shoppailureissu. Löydettiin kahdet kengät poikaselle, ja pysähdyttiin juomaan pillimehutkin kauppakeskuksessa :)
Illalla olis koeviikon eka koe, ja sit alkaiskin viikonloppu. Ja arpominen, mahtaako ämpäri hakea poikasta vaiko eikö.. Viikonloppuna mun ois tarkotus ottaa puolikkaan fillarista apupyörät ja polkimet pois, ja harjotella vähän kuinka sujuu. Kokeillaan eka potkupyörätyylillä sitä tasapainon hakemista, ja sitteko se sujuu niin polkimet paikoilleen. Sit toivon mukaan jätkä olis valmis uuteen, kokoa isompaan fillariin :)
Lykkyä kokeeseen :)!

Ja joo, tolla potkupyörätyylillä tulee kyllä varsin nopeasti tuntumaa siihen tasapainoon joten mä uskon, että teilläkin päästään todella nopeasti jyvälle ja myös liikenteeseen polkimienkin avulla :). Sen jälkeen ei ookaan muuta tiedossa kuin fillarilenkkiä ja vauhdin hurmaa :)!
 
...on se vaan tää vesisadekeli niin nannanen :D :heart:...tuli otettua pienet unetkin :snotty:...ja olen tässä itteäni yrittänyt saada herätetyksi eli heikun keikun vaan, mikä maa ja mikä valuutta :D

Mutta. Jotain hyvääkin se tais tuoda tullessaan - mä en kuumeile enää *kopkopkop* ja olo kohentunut muutenkin :)
 
9MMM
...on se vaan tää vesisadekeli niin nannanen :D :heart:...tuli otettua pienet unetkin :snotty:...ja olen tässä itteäni yrittänyt saada herätetyksi eli heikun keikun vaan, mikä maa ja mikä valuutta :D

Mutta. Jotain hyvääkin se tais tuoda tullessaan - mä en kuumeile enää *kopkopkop* ja olo kohentunut muutenkin :)
hyvää mees nyt ton madamen luokse joka ennustaa monta lisä lasta saat mä saan kolme kaks poikaa ja yhen tytön kuulemma :)
 
9MMM
No kato, että suurperheen isäksi sitten tuut :).

...mun tuurilla sieltä tulis laitettua mukaan vielä kaikki kissat ja koirat ja hevosetkin, niin - sehän ois sirkus sitten valmiina :D
minä olen vihtori käyhän emäntä lypsämässä vähän maittoo nisästä ni pannoon kahvit tulille pittää se puimuu työt alottaa ja siekin aina lellit niitä pojan vintiöitä pittöö mennä nullien kaa mehtä savottaan suolistakko tuon peuran meille päivälliseksi?
 
minä olen vihtori käyhän emäntä lypsämässä vähän maittoo nisästä ni pannoon kahvit tulille pittää se puimuu työt alottaa ja siekin aina lellit niitä pojan vintiöitä pittöö mennä nullien kaa mehtä savottaan suolistakko tuon peuran meille päivälliseksi?
:LOL:

...mua saa tässä naurattaa ollenkaan, kun mä tikahdun sitten siihen nauramiseen ja yskimiseen :snotty: :D - kiitti päivän kevennysosuudesta!
 
9MMM
http://mariaohisalo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195500-pilitiikka-purkaa-naisystavallisen-hyvinvointivaltion

oon kyllä erimieltä ei tasa arvo ole titteleitä? vaan miten kohtelemme toisia?

mä esim ite halusin jäädä kotiin skidin kaa enkä valtion määräämänä.

eikö oikeesti ymmäretä sitä että perhe joka rakastaa toisiaan tekee yhdessä tasa arvoisesti ratkaisut? jos et välitä toisesta etkä halua tehä kompromissei ei siihen lait auta turhaa säätöä ja sirkusta taas lisää?

mun mielestä näitten pitäisi ajaa kaikkien huono osasten asiaa tai sitten ei käyttää tasa arvokorttia .
 
Voi luoja, joko se nyt on se aika? Ens viikolla meillä on eskarilaisen kouluun siunaaminen. Montakohan pakettia niitä nessuja pitää varata mukaan, että on tarpeeks? Ihana pomoki anto puolikkaan vapaan ja saan mennä hiukan aikasempaan töihin, jotta kerkeen sitte varmasti, ku osu yllätys yllätys iltavuoroviikolle tuo, niinkuin aina kaikki muutkin.
 
Päi ja vää.

Älkää päästäkö mua kirjastoihin. Nukkumaluukussa alkaa olla ahdasta. Tänään tuo/vie- korista lähti matkaan Quo Vadis, Kramer vastaan Kramer, kaks Mankellia, kaks Verneä, Hemingwayn Fiesta Lontooksi ja outolintuna Martin Page- Kuinka minusta tuli tyhmä.

Alan muuttuia hamsteriksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30837611:
Voi luoja, joko se nyt on se aika? Ens viikolla meillä on eskarilaisen kouluun siunaaminen. Montakohan pakettia niitä nessuja pitää varata mukaan, että on tarpeeks? Ihana pomoki anto puolikkaan vapaan ja saan mennä hiukan aikasempaan töihin, jotta kerkeen sitte varmasti, ku osu yllätys yllätys iltavuoroviikolle tuo, niinkuin aina kaikki muutkin.
Kokemuksen nuhaisella rintaäänellä - ota iso paketillinen nessuja mukaan :hug: :kiss:...sillä vaikka kuinka mukamas aattelee, että on jo iso tyttö ja kaikkea, niin. Tommoset tilanteet vaan laittaa kyynelkanavat isosti kaakkoon ja siinä todella herkistyy. Toi on niin vaikuttava tilanne, koska siinä ikään kuin oikeesti kolahtaa se, että lapsi on kasvanut isoksi :heart:...vaikka toki vielä pieni onkin :). Onneksi :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä