Ohhoh, no se on kyllä ihan teini :xmas:
Ohhoh, no se on kyllä ihan teini :xmas:
Sujuvaa työyötä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836631:Nyt mä lähen töihin. Heippulivei :wave:
mitä sää näät tollasis klopeis?Juuh =)
Raskaana :xmas:Voi jösses mikä olo. Liekkö närästystä. :$
On nuori.Ohhoh, no se on kyllä ihan teini :xmas:
En osaa sanoa. On ollu nuorta joskus ennenkin.mitä sää näät tollasis klopeis?
Nouu..Raskaana :xmas:
:hug:
On noita aika paljonliikeniskös mullekin vähän
No niin oon ymmärtänyt . Ja ei se mulle kuulu en sillä. En vaan jaksa ymmärtää mitä sun ikänen näkee just ja just täysikäsessä. Voi tietty johtuu siitäkin että mä otan mielummin sit sen ikäeron toistepäin niin en pysty käsittää et joku tykkää noin paljon nuoremmasta lihasta.En osaa sanoa. On ollu nuorta joskus ennenkin.
miehillähän toi on tosi yleistä että halutaan nuortaNo niin oon ymmärtänyt . Ja ei se mulle kuulu en sillä. En vaan jaksa ymmärtää mitä sun ikänen näkee just ja just täysikäsessä. Voi tietty johtuu siitäkin että mä otan mielummin sit sen ikäeron toistepäin niin en pysty käsittää et joku tykkää noin paljon nuoremmasta lihasta.
No se on "luonnollisempaa".miehillähän toi on tosi yleistä että halutaan nuorta
sitä ei kukaan jaksa hämmästellä
niin on mutta miks?No se on "luonnollisempaa".
Minusta ei ole. Mä en vois olla kuuskymppisen kanssa.No se on "luonnollisempaa".
No en mä tiedä...mä ite otan mielummin 20 vuotta vanhemman kuin nuoremman. En mä muista osaa sanoo,se on vaan mun mielipide.niin on mutta miks?
Meijä huoltomies töis on melkeen kuuskymppinen ja voisin ihan helposti olla sen kanssa. Mä luulin sitä vähän nuoremmaks mut sain tietää et se on viittä vaille 60v Mut on kyllä niin hyväs kunnos ettei ikinä uskois sen ikäseks.Minusta ei ole. Mä en vois olla kuuskymppisen kanssa.
On heitä hyvässä kunnossa. Mut jotenki vaan tökkii.Meijä huoltomies töis on melkeen kuuskymppinen ja voisin ihan helposti olla sen kanssa. Mä luulin sitä vähän nuoremmaks mut sain tietää et se on viittä vaille 60v Mut on kyllä niin hyväs kunnos ettei ikinä uskois sen ikäseks.
Vielä ehdin reilun vuoden olla parhaassa iässä siis :xmas:mää sanosin että naisen paras ikä on 23-30
Eli lihakset vaan merkkaa? Ok.No mut hei- onhan niissä kovasti eroa noissa parikymppisissä- kuten kuuskymppisissäkin. Toiset nuorista on ihan murrosikäisen näköisiä ja oloisia, jotkut sit taas jo tosi atleetteja ja kypsiä (siis kropaltaan),, ja sit pappaosasto, toiset 60 ihan seniilejä äijänkäppyröitä ja toiset taas charmantteja tiukkalihaisia uroita.. ei voi yleistää.
Kuukkelilla löytyi tuollainenmää sanosin että naisen paras ikä on 23-30