En usko kans.. Kyl se varmaan mielipiteensä kehtaa sanoa tai ainakin kuvittelisinTuskin sillä mitään vastaan olis ... ainakaan kehtais sanoo et on
En usko kans.. Kyl se varmaan mielipiteensä kehtaa sanoa tai ainakin kuvittelisinTuskin sillä mitään vastaan olis ... ainakaan kehtais sanoo et on
Saattaapi se niinkin olla.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836526:En usko kans.. Kyl se varmaan mielipiteensä kehtaa sanoa tai ainakin kuvittelisin
Mä kattelen Poliisit-maratonia (vink vink Tupla-Dee)Ilta on pelastettu.
Arska kutosella kympiltä!!!
Mulla ois ylimäärästä kanapihvii ja salaattiaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836585:Tulkaa joku nyt tekee mun eväät. Mä en jaksa.
Ai poliisisedät tulee?Mä kattelen Poliisit-maratonia (vink vink Tupla-Dee)
Ai poliisisedät tulee?
Tällä viikolla joka ilta tarjolla pamppumaratonia :xmas:
liikeniskös mullekin vähänMulla ois ylimäärästä kanapihvii ja salaattia
miks miehille ei tehdä vastaavaa ohjelmaaTällä viikolla joka ilta tarjolla pamppumaratonia :xmas:
Eli minkä ikänen??Perjantaina vaihteeks helsinkiin treffeille. Jätkä ei oo paljoo mun poikaa vanhempi. :ashamed:
19Eli minkä ikänen??
:O
Mullaki tossa kyllä on ruokaa. Vieläku joku laittais ne purkkeihin ja tekis mun smoothien valmiiks Ei mikään laiskaMulla ois ylimäärästä kanapihvii ja salaattia
Juuh =):O
Nyt mä en enää kyl ymmärrä.
No en mä kyl jaksais katsoa kuustuntista dokumenttia karjalanpiirakoiden rypytyksestä.miks miehille ei tehdä vastaavaa ohjelmaa
selkee tasa-arvoloukkaus
Älä unohda....Juuh =)
Ei nyt kerkee, kun pitääpi laittaa pyykit roikkuun ja syödäkin ja sit olla niin laiska ettei ees telkkaa jaksa laittaa päälle... ehkä sit illemmalla voin mennä alasti kirmaileen ulos, niin nään niitä poliisisetiä pamppuineen ihan livenä!Mä kattelen Poliisit-maratonia (vink vink Tupla-Dee)
Hyvää työyötä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836631:Nyt mä lähen töihin. Heippulivei :wave:
Mä luin posliini-maratoni :ashamed:Mä kattelen Poliisit-maratonia (vink vink Tupla-Dee)