Loppuu päänsärky ja vähän muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30836386:SÄRKYLÄÄKE
Ja siihen:
ANNOSTELIJA:
Täällä olen.Mistäs TE luuhaatte? Ette kai ulkona auringossa??
jotenkin kumman näkönen cezkaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30836386:SÄRKYLÄÄKE
Ja siihen:
ANNOSTELIJA:
Vesipistooli?jotenkin kumman näkönen cezka
No voi itku, kun pääsiskin tonne ulos ja tohon ilta- aurinkoon kylpemään ja olemaan :snotty:...se on niin nättinä taas maalaamassa maisemia :heart:, mielestä nyt puhumattakaanMistäs TE luuhaatte? Ette kai ulkona auringossa??
lahjota mulle ylimääräsetAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836481:Kyllä mä täällä oon :wave:
Mulla on ongelma... Liikaa miehiä, mutta liian vähän aikaa.. :snotty:
:hug:...toi on jo päänsäryn aiheinen juttu :|. Minuuttiaikatauluako se pukkaa?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836481:Kyllä mä täällä oon :wave:
kyllä ne joutaa oottaa vuoroaan, laita vaikka joku pilvikalenteri mistä ne voi valkata audienssitAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836481:Kyllä mä täällä oon :wave:
Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.:hug:...toi on jo päänsäryn aiheinen juttu :|. Minuuttiaikatauluako se pukkaa?
No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.lahjota mulle ylimääräset
Saunds laik ö plään.kyllä ne joutaa oottaa vuoroaan, laita vaikka joku pilvikalenteri mistä ne voi valkata audienssit
mää voin tuurata suaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836492:Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.
No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.
Eli - asiat tärkeysjärjestykseen .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836492:Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.
No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.
No ois jo valmiiks tuttu, mä voin kysästä mitä mieltä se olis, jos Tinku tuurais muamää voin tuurata sua
Näin täytyy tehdä Kyllä mä treffaan sitä yhtä kaveria, kuitenkin ollut jo aikasemmin keväällä juttua noista treffeistä, muut päättäkööt siitä vkl sitte sen jäljelle jäävän ajan, ehtiikö nähä vaiko eiköEli - asiat tärkeysjärjestykseen .
Tuskin sillä mitään vastaan olis ... ainakaan kehtais sanoo et onAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836505:No ois jo valmiiks tuttu, mä voin kysästä mitä mieltä se olis, jos Tinku tuurais mua