The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..oi että :rolleyes:...mulla on niiiiii-in sexyn karhea ääni menossa, että - ihan varmasti kateellisia tästä olisitte :xmas: :D


Ja voi veljet, että meneekö tässä elo ihan piloille, kun saattaapi olla edessä semmoinen juttu, että oma ihanainen hunajainen ääneni ei kuulukaan eikä kuljekaan ipanoille, jotta...minkähänlaisia traumoja ne nyt saavatkaan tästä äidin äänen puutoksesta :snotty: ....:D
 
Ei niitä lipaston laatikoita sitten saa irti ellei purkaa kiskoja myöden koko roskan....eikä mun haba riittänyt sen siirtamiseen. Täytyy vissiinn tyhjentää koko lipasto,nyt tyhjäsin vain kaapit mut laatikkoja en.
 
Mistäs TE luuhaatte? Ette kai ulkona auringossa??
No voi itku, kun pääsiskin tonne ulos ja tohon ilta- aurinkoon kylpemään ja olemaan :snotty:...se on niin nättinä taas maalaamassa maisemia :heart:, mielestä nyt puhumattakaan :)

Nyt pitäis vallan myrskytä ja salamoida ja vettä vihmoa perusteellisesti....vaikka toisaalta taas sekin osaa omalla tavallansa olla hurjan kiehtovaa :)...
 
:hug:...toi on jo päänsäryn aiheinen juttu :|. Minuuttiaikatauluako se pukkaa?
Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.

lahjota mulle ylimääräset :rolleyes:
No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään :D Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836492:
Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.



No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään :D Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.
mää voin tuurata sua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30836492:
Saattaa mennä minuuttiaikatauluksi tai sitte vaan pitää jotain skipata. hmmm... On tää ny prkl ku kaikki on aina päällekkäin.



No ku emmä oikeen haluis luopuu kenestäkään :D Eikä niitä siis silleen oo ylimääräsiä. Sattuu vaan toi ystäväpiiri koostumaan noista miepuolisista ihmisistä ja sit ois se yks ketä kans pitäis ehtiä näkemään.
Eli - asiat tärkeysjärjestykseen :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä