mä nukuin 3ja puol tuntii+ torkuin tunnin verran. että pikkusen suuta repii kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821046:No liikuntaa tuli harrastettua sen eri muodoissa, käytiin myös lenkillä
Mä nukuin kevyet 9 tunnin yöunet tosin olis kiva jos se uniki tulis ajoissa ku aamulla soi kello 4.35
No okei laitoit paremmaksi, mee ihmeessä nukkuu ja nuku pitkät unet :kiss:mä nukuin 3ja puol tuntii+ torkuin tunnin verran. että pikkusen suuta repii kyllä.
2 isoa poikaa. Toinen kiharaturkkinen, toisella suora. Molemmat agouteja väreiltään. Ihania sylilössyköitä :heart: Menettäny sydämeni koirien jälkeen noille.:heart: Millasia rottia sulla on?
Missä?Ihana,ahola vetää robbarii
tähdet tähdet ohjelmassa vetivät alkunumeros robiniiMissä?
Äh..toihan on uusinta..toivon että löytyy miulta nauhaltatähdet tähdet ohjelmassa vetivät alkunumeros robinii
Ei pysty kun pitää kattoo tähdet. Mut ei se nyt haittaa vaik vähän vähillä unilla nyt yks yö menikin kun ei se nyt joka öistä ole.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821060:No okei laitoit paremmaksi, mee ihmeessä nukkuu ja nuku pitkät unet :kiss:
mikä ihmeen uusinta?? tää on finaali jakso joka just nyt tulee.Äh..toihan on uusinta..toivon että löytyy miulta nauhalta
Me katottiin eilen illalla leffaa, niin pariin otteeseenki torkahdin silleen kauniisti ja yhtäkkiä havahduinEi pysty kun pitää kattoo tähdet. Mut ei se nyt haittaa vaik vähän vähillä unilla nyt yks yö menikin kun ei se nyt joka öistä ole.
Oikeen rinsessa ruususena siellä sitten olit.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821083:Me katottiin eilen illalla leffaa, niin pariin otteeseenki torkahdin silleen kauniisti ja yhtäkkiä havahduin
No joo sekin on totta, että jos silloin tällöin jää unet vähille nii ei oo nii vaarallista..
juu juuOikeen rinsessa ruususena siellä sitten olit.
:Omikä ihmeen uusinta?? tää on finaali jakso joka just nyt tulee.
Häh, onkse ees täysi-ikänen vielä :O :xmas:Ihana,ahola vetää robbarii
No hyi mitä sää ajattelet :stick:Häh, onkse ees täysi-ikänen vielä :O :xmas:
Häh, onkse ees täysi-ikänen vielä :O :xmas:
Ei..Häh, onkse ees täysi-ikänen vielä :O :xmas:
FinaaliaNo hyi mitä sää ajattelet :stick: