The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821046:
No liikuntaa tuli harrastettua sen eri muodoissa, käytiin myös lenkillä :D

Mä nukuin kevyet 9 tunnin yöunet :D tosin olis kiva jos se uniki tulis ajoissa ku aamulla soi kello 4.35
mä nukuin 3ja puol tuntii+ torkuin tunnin verran. että pikkusen suuta repii kyllä.

Ainiin. Tänään kun menin äidille, nii se kysy multa yhtäkkiä, että minkä kodinkoneen haluaisin, jos saisin päättä kaikesta. Mietiskelin sit hetken ja totesin, että pyykinpesukoneen, kun toi vanha pitelee ihme ääniä. Sitte se sano, että no hän ostaa sulle sellasen pesutornin, olin hetken että wtf.
Sit mä kyllä kysyin, että saanko vaihtaa sen sittenki fillariin, kun mulla on ikivanha rotisko toi pyörä, niin sovittiin sitte, että ku mä en kumminkaan koe, että mulla ois kuivausrummulla niin paljon käyttöä, niin äippä ostaa mulle uuden pesukoneen ja polkupyörän, vanhemmalle siskolle oli sen pesutornin sitte luvannu, kun oli sitä toivonut.
Oli saanu vanhemmiltaan pienen ennakkoperinnön, niin antaa meille sitte tuollalailla osansa, aivan ihanaa :heart:

Ei pysty kun pitää kattoo tähdet. Mut ei se nyt haittaa vaik vähän vähillä unilla nyt yks yö menikin kun ei se nyt joka öistä ole.
Me katottiin eilen illalla leffaa, niin pariin otteeseenki torkahdin silleen kauniisti ja yhtäkkiä havahduin :D

No joo sekin on totta, että jos silloin tällöin jää unet vähille nii ei oo nii vaarallista..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821083:
Me katottiin eilen illalla leffaa, niin pariin otteeseenki torkahdin silleen kauniisti ja yhtäkkiä havahduin :D

No joo sekin on totta, että jos silloin tällöin jää unet vähille nii ei oo nii vaarallista..
Oikeen rinsessa ruususena siellä sitten olit.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä