The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..musta varmaan on saatu semmoinen kuva, että toi ihminen ei oo ikinä hiljaa vaan se on aina hölöttämässä ja pulisemassa jajajaja :snotty: :D...nyt mä sitten paljastan teille, että...eihei pidä paikkaansa. Mä jopa osaan olla hiljaa.

Ja mä osaan jännitellä uusia tilanteita ja kohtaamisia ja ihmisiä, ujonakin osaan olla ja punastella kuin paraskin liikennevalo.

Ja toi yllämainittu rimpsu on ihanankamalaa :D...mutta mä kuitenkin tykkään ihmisten seurasta niin paljon ja koen että mulla on heistä myös isosti opittavaa, niin - heittäydyn sitten mukaan ja haastan itteni :). Ihminen se toinen tuntematon on, ihan kuin mäkin, ei sen kummallisempi mutta - ei kauaa tuntematon, kun aukaisee suunsa ja juttelee :).
Mut mitäs jos ei halua tutustua uuteen ihmiseen :D. Nää riittää jo ketkä nyt tunnen! Sit jos tutustun johonkin, ja törmätään jossain kaupungilla sattumalta, niin pitäis jäädä moikkaileen ja puheleen jotain turhaa small talkia, vaikka mulla oli asioita hoidettavana ja haluan hoitaa ne rauhassa ilman keskeytyksiä! Mutta ei voi sanoa, et sori nyt on kiire, kun sit mua pidetään taas töykeenä. Sit on pakko puhua siitä, kun eilen satoi rakeita, voi jukranpujut! Ja nyt paistaa aurinko, no kyllähän minä sen itsekin näen omilla silmilläni! Eikä mua oikeestaan kiinnosta, että Tarja-Eerikki hankki kissan.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mut mitäs jos ei halua tutustua uuteen ihmiseen :D. Nää riittää jo ketkä nyt tunnen! Sit jos tutustun johonkin, ja törmätään jossain kaupungilla sattumalta, niin pitäis jäädä moikkaileen ja puheleen jotain turhaa small talkia, vaikka mulla oli asioita hoidettavana ja haluan hoitaa ne rauhassa ilman keskeytyksiä! Mutta ei voi sanoa, et sori nyt on kiire, kun sit mua pidetään taas töykeenä. Sit on pakko puhua siitä, kun eilen satoi rakeita, voi jukranpujut! Ja nyt paistaa aurinko, no kyllähän minä sen itsekin näen omilla silmilläni! Eikä mua oikeestaan kiinnosta, että Tarja-Eerikki hankki kissan.
No, sitten ei tahdo eikä halua, that's just fine :). Ihan kuin sanoin, jokainen tekee kuten haluaa ja itsellensä oikeaksi tuntee :).

Sä teet just niin kuin se sulle sopii, koska sä oot sä :). Ei tartte, vaikka joku random pölisijä jossain palstalla vaikka vois houkutella ja rohkaista tekemään. Ei todellakaan, koska se on sun oma valintas ja juttu :).

Mul on ollu tosi kiva viikonloppu, mut nyt on kyl ihanaa olla yksin kotona hetken, musiikki soi, eikä tartte puhua. Sosiaalisuus on väsyttävää, vaik onkin mukavia ihmisiä. Mut kohta tääkin riemu loppuu, gbf tulee Tampereelta yöksi ja puolikaskin kotiutuu tässä kohtapuolin.

Heippa kaikille :)

Nyt on uusi känny taskussa, kakut syöty ja keittiötä koristaa iso valkovuokkojen meri. Ihana pvä ollut. :) Nyt hetki omaa rauhaa kun muu perhe läks harrastuksiinsa.

Ja eiliset airsoft/grillaus synttärit pojalle meni tosi hyvin. oli lystiä!!

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Mää löysin partsilta mun vappuna päällä olleen paidan...pesin sen vapun jälkeen niinkuin muutakin pyykkii ja sit viikannu ne pois ja äsken rupesin katsoo et mikä siel maassa on niin se mun paita oli siellä mytyssä...ihan likasena..kiva,ei muutakun uudeleen pesuun. Ois tietty voinu löytyy jo tunti sitten kun pesin pyykkiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä