Ihan tavallista, kiitos. Yksi lusikallinen sokeria.:hug:...mitäs sulle laitetaan, maistuisko mikä maku...otatko hunajaa kans...
Ihan tavallista, kiitos. Yksi lusikallinen sokeria.:hug:...mitäs sulle laitetaan, maistuisko mikä maku...otatko hunajaa kans...
Mä taas vaan en oo koskaan ollut kauheen sosiaalinen... ehkä teininä halus olla enemmän kavereiden kanssa, mutta sillon nyt muutenkin oli aivot vinksallaanMiusta saa varmasti aika semmoisen välinpitämättömän tai jotenkin kylmän kuvan, just sen takia etten ota osaa keskusteluihin tai muutenkaan pyöri missään piirissä.
Se tosin ei oo syynä vaan ihan vaan uskalluksenpuute, ujous..tiedän kuulostavani tyhmältä kun suuni avaan..
Haluaisin osata olla ihmisten seurassa, etenkin sellaisten joiden kanssa nyt "pitäs pystyä" olemaan tekemisissä, niinkuin nyt nuo opiskelukaverit. Mutta kun ei.
...tietysti jokainen tekee just niin kuin parhaaksi tilanteen näkee . EIkä tosiaankaan tartte olla mikään joka paikan pölisijä, meitä on onneksi niin erilaisia ihmisiä mikä on vaan rikkaus ja iso sellainen. Mutta - vaikka tunnistaakin itsessään sen ihanan ujon ihmisen, niin voihan sitä osallistua, jos on vähääkään poltetta siihen. Ettei sitten oikeesti isosti lähtis harmittamaan jälkikäteen osallistumattomuus. Ja eihän sitä koskaan tiiä, että jos se porukka ja tilanne oiskin semmonen, että yhtäkkiä sitä huomaakin olevansa keskellä rempseää puheensorinaa ja itekin heittämässä juttua sekaan ...tai vaan ihan nauttimassa siitä tunnelmasta ja seurasta kuuntelevana osapuolena. Kuuntelemisen taitokin kun on todella tärkeä taito, jota arvostetaan suuresti .Mullon vähän sama juttu, varsinkin siis kun kyseessä jotkut puolitutut ihmiset. Nykysin vaan ajattelen, ettei mun oo mikään pakko mennä tollasiin, jos ei huvita. Niistähän on ilmeisesti tarkoitus nauttia, ja kun en nauti niin minkä takia mennä väkisin sitten. Jos muut pitää mua töykeenä sen takia, kun en osallistu kaikenmaailman turhiin biletyksiin, niin se on niiden ongelma . Tulishan siitäkin sitten töykeä mielikuva, vaikka menisinkin. Kun en oo sellanen äänekäs ekstrovertti, joita nykymaailmassa suositaan.
..daadaa..sitä laulattaa ..eli oli onnistuneet piipahtamiset ..:wave:Dippadaa dappadaa...hellurei vaan kaikille :wave:
Aim päk
...njoo, oishan se aika perhoskutkuttelevaista kyllä mutta...siinähän sitä sitten tutustuisi, kun kiertelisi ja juttelisi ihmisille . EIkä siellä tartte olla kuin pari tuttua ihmistä, jotka sitten omalta osaltaa esittelis eteenpäin...toisaalta osaahan sitä sen tehdä itekin ja vaan puikkelehtia menemään ja ottamaan tilanteen tunnelmaa itellensä...Oispa kauheeta joutua johonkin juhliin, jossa ois vieraita ja korkeintaan puolituttuja.
Ei nyt huonotkaan...daadaa..sitä laulattaa ..eli oli onnistuneet piipahtamiset ..:wave:
Eli kannatti lähteäEi nyt huonotkaan.
JepEli kannatti lähteä
No mä en sanois itteeni oikeestaan ujoksi, en vaan oo sosiaalinen. Ne on eri asioita. Eikä mua jälkikäteen harmita mikään, en ees tiennyt että pitäis harmittaa?...tietysti jokainen tekee just niin kuin parhaaksi tilanteen näkee . EIkä tosiaankaan tartte olla mikään joka paikan pölisijä, meitä on onneksi niin erilaisia ihmisiä mikä on vaan rikkaus ja iso sellainen. Mutta - vaikka tunnistaakin itsessään sen ihanan ujon ihmisen, niin voihan sitä osallistua, jos on vähääkään poltetta siihen. Ettei sitten oikeesti isosti lähtis harmittamaan jälkikäteen osallistumattomuus. Ja eihän sitä koskaan tiiä, että jos se porukka ja tilanne oiskin semmonen, että yhtäkkiä sitä huomaakin olevansa keskellä rempseää puheensorinaa ja itekin heittämässä juttua sekaan ...tai vaan ihan nauttimassa siitä tunnelmasta ja seurasta kuuntelevana osapuolena. Kuuntelemisen taitokin kun on todella tärkeä taito, jota arvostetaan suuresti .
Minä myös!Dippadaa dappadaa...hellurei vaan kaikille :wave:
Aim päk
:hug:..loppuu se, kun maltat sairastaa nyt kunnolla, vaikka kuinka söis hermoja...josko toi tauti nyt kertois sulle, että pitäis hiukan hidastaa tahtia ja antaa kropan levätä...Nythän meitä on jo monta koolla. Kertokaa, miksi tämä räkätauti ei jo lopu?
Joskus flunssa kestää pitkään. Vai voisko olla allergiaa?Nythän meitä on jo monta koolla. Kertokaa, miksi tämä räkätauti ei jo lopu?
Joo, työperäistä allergiaa.Joskus flunssa kestää pitkään. Vai voisko olla allergiaa?
No kun ei siis tarttekaan harmittaa, jos ei vaikka minnekään lähtenyt, jos se tuntuu itsestään hyvältä ...olen taas näemmä todella hyvä selittelemään omaa ajatuksen juoksuani ... Pääasia että on itellensä sinut sen asian kanssa . Epäsosiaalisuudessakaan kun ei mitään huonoo oo.No mä en sanois itteeni oikeestaan ujoksi, en vaan oo sosiaalinen. Ne on eri asioita. Eikä mua jälkikäteen harmita mikään, en ees tiennyt että pitäis harmittaa?