The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tähdet, tähdet - miten toi mies pääsi finaaliin eikä Ahola?
..äläpäs nyt, Waltterihan on aivan mielettömän upea!! Mietis mimmosen työn tuo mies on tehnyt...oopperalaulaja taustallaan ja tolla tavalla heittäytyy ja omistautuu, ja handlaa yllättäen aika hienosti noi genret. Plus - onhan tossa miehessä ihan älyttömästi karismaa jajajaja...

Jeps, mun miespulloon saa hän kyllä tulla :p...

• Tykkää
Reactions: IhQ
..äläpäs nyt, Waltterihan on aivan mielettömän upea!! Mietis mimmosen työn tuo mies on tehnyt...oopperalaulaja taustallaan ja tolla tavalla heittäytyy ja omistautuu, ja handlaa yllättäen aika hienosti noi genret. Plus - onhan tossa miehessä ihan älyttömästi karismaa jajajaja...

Jeps, mun miespulloon saa hän kyllä tulla :p...
Joo, laitetaan pulloon vaan. Kaveri ei laula kovin hyvin.

Yllätys, se mies voitti ja Laura jäi kakkoseksi.
:hug:....Laura nyt on virtuoositar omalla alallaan, multitalentti hänkin ja taitavan muuntautumiskyvyn omaava. Mutta ehkä ohjelmaformattia ajatellen kuitenkin liian paljon omalla tasollansa - hyvä oli mutta liian omanlaisensa esityksineen kaikkineen.

Ja varmasti saa Laurakin lisää nostetta omalle uralleen tästä jutusta :)

No hyvä niin.ei ollut ees yllätys kun torikka on saanut valtavasti uusia faneja.
..joojoo...täällä yksi ilmottautuu heti :wave:..ja voi että..päästäpä muuten kattomaan oopperaa missä Waltteri on vetämässä...:heart:..

...vois kyllä olla niin että itekunkin pitäs pukeutua johonkin moppijakkuun kuten Veitolakin teki, jottei kuolavana vaan roiskuis muuten näkösälle...tosin sitten vois olla jotkut muut paikat ihan kostein...:rolleyes:...njaaa.....

:D

Boobabe
..joojoo...täällä yksi ilmottautuu heti :wave:..ja voi että..päästäpä muuten kattomaan oopperaa missä Waltteri on vetämässä...:heart:..

...vois kyllä olla niin että itekunkin pitäs pukeutua johonkin moppijakkuun kuten Veitolakin teki, jottei kuolavana vaan roiskuis muuten näkösälle...tosin sitten vois olla jotkut muut paikat ihan kostein...:rolleyes:...njaaa.....

:D
Mä en oo paljo oopperasta välittänyt mutta on alkanut kiinnostamaan. Vois mennä joku päivä. :rolleyes:

Mä en oo paljo oopperasta välittänyt mutta on alkanut kiinnostamaan. Vois mennä joku päivä. :rolleyes:
...mä oon aina kyllä tykänny oopperastakin..onhan se huikea oma maailmansa ja mimmonen työ muuten on takana ennen kuin saadaan produktio ulos opperan ystäville, huh! Se pukuloisto - miettikääpä työtunteja!! - lavasteet, laulut ja niiden harjoittelut, tanssikohtaukset yms...ihan käsittämättömän suurta panostusta ja tunnetta ja intohimoa ja omistautumista ja taitoa ja .....:heart:

Juu :snotty:.....saattaishan tuo tommonenkin pikkasesti kiinnostaa....:D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä