Tupla :stick: :stick:Finaalia
Tupla :stick: :stick:Finaalia
On. muoks: ainakin mulla.Hemmetti kun menkkojenkin aikana on kauhee panetus. Onks muilla?
Kylläpäs mulle nyt on paljon keppiä tarjollaTupla :stick: :stick:
Tuplasti patukkaa...vai miten se nyt meni..Kylläpäs mulle nyt on paljon keppiä tarjolla
Ok, onneks on lelu olemassa. :xmas:On. muoks: ainakin mulla.
..äläpäs nyt, Waltterihan on aivan mielettömän upea!! Mietis mimmosen työn tuo mies on tehnyt...oopperalaulaja taustallaan ja tolla tavalla heittäytyy ja omistautuu, ja handlaa yllättäen aika hienosti noi genret. Plus - onhan tossa miehessä ihan älyttömästi karismaa jajajaja...Tähdet, tähdet - miten toi mies pääsi finaaliin eikä Ahola?
Joo, laitetaan pulloon vaan. Kaveri ei laula kovin hyvin...äläpäs nyt, Waltterihan on aivan mielettömän upea!! Mietis mimmosen työn tuo mies on tehnyt...oopperalaulaja taustallaan ja tolla tavalla heittäytyy ja omistautuu, ja handlaa yllättäen aika hienosti noi genret. Plus - onhan tossa miehessä ihan älyttömästi karismaa jajajaja...
Jeps, mun miespulloon saa hän kyllä tulla ...
Joo, laitetaan pulloon vaan. Kaveri ei laula kovin hyvin.
Niin on. Olen ollut stagella kuoron kanssa, yksin en kyllä uskaltaisi laulaa.
..nää on näitä mielipiteitä...mutta menepä ite stagelle tekemään samaa juttua...
Niin oli.Yllätys, se mies voitti ja Laura jäi kakkoseksi.
:hug:....Laura nyt on virtuoositar omalla alallaan, multitalentti hänkin ja taitavan muuntautumiskyvyn omaava. Mutta ehkä ohjelmaformattia ajatellen kuitenkin liian paljon omalla tasollansa - hyvä oli mutta liian omanlaisensa esityksineen kaikkineen.Yllätys, se mies voitti ja Laura jäi kakkoseksi.
No hyvä niin.ei ollut ees yllätys kun torikka on saanut valtavasti uusia faneja.Yllätys, se mies voitti ja Laura jäi kakkoseksi.
:hug:...sorisorisori...saaplarin puunsilmä ja lörppäsuu oon taas :snotty:....mutta kato vaan ja fiilistele kunnolla, oli hyvä jakso*plaaplaaplaaplaa* en kuule mitään, en nää mitään... #spoileralert #tähdettähdet....
eiku..
Ei haittaa, katon mie tuon silti..jossain vaiheessa.
..joojoo...täällä yksi ilmottautuu heti :wave:..ja voi että..päästäpä muuten kattomaan oopperaa missä Waltteri on vetämässä...:heart:..No hyvä niin.ei ollut ees yllätys kun torikka on saanut valtavasti uusia faneja.
Mä en oo paljo oopperasta välittänyt mutta on alkanut kiinnostamaan. Vois mennä joku päivä...joojoo...täällä yksi ilmottautuu heti :wave:..ja voi että..päästäpä muuten kattomaan oopperaa missä Waltteri on vetämässä...:heart:..
...vois kyllä olla niin että itekunkin pitäs pukeutua johonkin moppijakkuun kuten Veitolakin teki, jottei kuolavana vaan roiskuis muuten näkösälle...tosin sitten vois olla jotkut muut paikat ihan kostein......njaaa.....
Kauniita unikuvia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821194:Mä meen ny untenmaille. Ollu ihana viikonloppu ja tää päivä kruunasi kaiken. Äitin yllätys ja poikien tekemät kortit ja lahjat :heart: öitä mussut :kiss:
...mä oon aina kyllä tykänny oopperastakin..onhan se huikea oma maailmansa ja mimmonen työ muuten on takana ennen kuin saadaan produktio ulos opperan ystäville, huh! Se pukuloisto - miettikääpä työtunteja!! - lavasteet, laulut ja niiden harjoittelut, tanssikohtaukset yms...ihan käsittämättömän suurta panostusta ja tunnetta ja intohimoa ja omistautumista ja taitoa ja .....:heart:Mä en oo paljo oopperasta välittänyt mutta on alkanut kiinnostamaan. Vois mennä joku päivä.
öitä rinsessa ruusunen :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30821194:Mä meen ny untenmaille. Ollu ihana viikonloppu ja tää päivä kruunasi kaiken. Äitin yllätys ja poikien tekemät kortit ja lahjat :heart: öitä mussut :kiss: