Mä olen Beckkiin asti paikalla.
...1+1+1= 3 nukkumassa
...joista kaksi(2) näemmä hieman levottomasti
...jäljelle jää yksi(1) häröilemään yön hiljaisia tunteja...jotta mun pitkäperjantain vietto tais alkaa jo nyt....
Mä olen Beckkiin asti paikalla.
...1+1+1= 3 nukkumassa
...jäljelle jää yksi(1) häröilemään yön hiljaisia tunteja...jotta mun pitkäperjantain vietto tais alkaa jo nyt....
Unikuvia ruutilaan :kiss:....ja tohon viimeiseen mä en kuulumääkin taidan tehdä toffot ja säästää kaistaa viisaammilleni
hyvää yötäMinä lopetan nakuttelun, niin säästyy kaistaa muillekin. Kiitos piristyksestä kaikille! Ootte te ihanan älyvapaata porukkaa
joskus vaan vähän kevyempää tullu luettua paljon painavaa ja maailman tuskaa ettei ihan synkäks mee. kirjottelehan vaanmääkin taidan tehdä toffot ja säästää kaistaa viisaammilleni
hmm matikka ei ole vahvuuteni lapset nukkumassa kaksi haluaa jotain ja pyörii
...1+1+1= 3 nukkumassa
...tää oli tällä syheröisellä aivotoiminnallani selitetty torpan tilanne eli kolme ipanaa nukkumassa, joista kaksi levottomasti eli kuulostelen milloin kehkeytyy tilannetta...ja mulla alkoi piiiiiiitkät tunnit eli yönseutu on pitkäperjantain oloinen - pitkä siis...hmm matikka ei ole vahvuuteni lapset nukkumassa kaksi haluaa jotain ja pyörii
ja sä alotit sabatin?
ei pysyny ihan nuotissa duubi jälkeen tulee tsuppi duppi duu huu mut moiTsuubiduubi du-huu!
noniin ne kaksi halus äidin tukea...tää oli tällä syheröisellä aivotoiminnallani selitetty torpan tilanne eli kolme ipanaa nukkumassa, joista kaksi levottomasti eli kuulostelen milloin kehkeytyy tilannetta...ja mulla alkoi piiiiiiitkät tunnit eli yönseutu on pitkäperjantain oloinen - pitkä siis...
Pyhille jos selviän tolpillani ja jonkinmoisessa järjessä niin rasti seinään
...mennee huominenkin päivä kainaloispaikkoja jaellessa...tirpana viihtyikin isosti, tosin tyttö jaksaa mua kyllä vielä huolettaakin vaikka illansuussa jo intoutui vähän jutteleenkin...noniin ne kaksi halus äidin tukea
pysythän sie
hyvää yötä nuku rauhassa törmäillään taasAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30752108:Öitä vaan kaikille...9MM oli kiva törmätä.. ehkä taas tässä joskus
Unikuvia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30752108:Öitä vaan kaikille...9MM oli kiva törmätä.. ehkä taas tässä joskus
no mulla fiilis on jees sinne se kaunokainen nukahti höpöttelin muutaman sana norsuista tähdistä ja auringosta kuinka sinne kapsahtaa kun uneen nukahtaa ja silmät laittaa kii tyttö niin innoissaan sulki silmät ja hyppäs uneen...mennee huominenkin päivä kainaloispaikkoja jaellessa...tirpana viihtyikin isosti, tosin tyttö jaksaa mua kyllä vielä huolettaakin vaikka illansuussa jo intoutui vähän jutteleenkin...
Miten voikin muuten olla tommosen pienen ihmisen ääntä ikävä :heart:
ei, ootellaan taustalla että ysi lupaa muillekkin kaistaaJoko täällä on kaikki nukkumassa?
Ei.Joko täällä on kaikki nukkumassa?
...no ei todella...eikä onneksi nukutakaan, ihmeen pirteenä mokoma tikitän tässä :OJoko täällä on kaikki nukkumassa?
Mitä kaistaa?ei, ootellaan taustalla että ysi lupaa muillekkin kaistaa
ysillä lagaa kun muut kirjottelee liikaa ja siks se ilmoitti että kaista on varattuna hälle koska hän on suurvisiiri tjtnMitä kaistaa?
Mää jumitan facebookissa ja nuokun taustalla ulokkeineni.Joko täällä on kaikki nukkumassa?
Puolen tunnin päästä keskityn Beckkiin.Hyvä että ootte hereillä! Saatte mut riesaksenne, hähää! :kieh: