pitääks sun mennä Kuopioon asti gastronomille?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30752180:Mä meen ny nukkumaan ja aamulla herätys jo klo 5, jotta kerkeen 10:ksi gastroenterologille
Hyvää yötä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30752180:Mä meen ny nukkumaan ja aamulla herätys jo klo 5, jotta kerkeen 10:ksi gastroenterologille
No ei ny niin kauas, mut ota huomioon se, että heräämisestä liikkeellepääsyyn mulla kuluu nyt sairaana aikaa n. 3 tuntii.pitääks sun mennä Kuopioon asti gastronomille?
no oot tosiaan huonossa hapessaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30752197:No ei ny niin kauas, mut ota huomioon se, että heräämisestä liikkeellepääsyyn mulla kuluu nyt sairaana aikaa n. 3 tuntii.
No johan on ysärillä kaistaavievä ego!ysillä lagaa kun muut kirjottelee liikaa ja siks se ilmoitti että kaista on varattuna hälle koska hän on suurvisiiri tjtn
eläpä muuta viserräNo johan on ysärillä kaistaavievä ego!
Täällä vähän sama juttu. Stalkkaan feisbassa kaikkea ja kaikkiaMää jumitan facebookissa ja nuokun taustalla ulokkeineni.
tai sit mä jätin tällä kertaa portin auki maharadjalle joka korkeempi kuin suur visiiriNo johan on ysärillä kaistaavievä ego!
varsinkin se kohta jossa ilmottaa tsekkautuvnsa parempaan maailmaan siitä kohti se oikeestaan lähtee...Journey of Dreams....*sulaa*....ihanan ihana :heart:...
Ja miut :vampire:Hyvä että ootte hereillä! Saatte mut riesaksenne, hähää! :kieh:
Huiii sua pitää välttää kohta ku sun voimas on voimakkaimillaan pääsiäisenä .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30752226:Ja miut :vampire:
Öitä ja voimia sekä tervehdyttävää lääkärireissua huomiselle.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30752200:Öit ny, mmoi
Jesh, pääsiäisnoita! Noidan kattikin on paikalla. Ketkä on pupu ja tipu?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30752226:Ja miut :vampire:
Jesh, pääsiäisnoita! Noidan kattikin on paikalla. Ketkä on pupu ja tipu?
Veikkaan sinua ja tinkua.Jesh, pääsiäisnoita! Noidan kattikin on paikalla. Ketkä on pupu ja tipu?
Aakoo ehdotti mua ja tinkua, mutta mä ehdotan aakoota ja ruutistaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30752241:
Täällä ollaan. En ole vielä päättynyt ketkä päätyvät pupuksi ja tipuksi. Ehdotuksia?
Siinä sitten sais miettiä, et kummalla on tipun pyrstö ja kummalla pupun lisääntymisvietti. Kummallakaan ei oo lapsia kylläkään...Veikkaan sinua ja tinkua.
Hmmm.. valinnanvaikeus .Aakoo ehdotti mua ja tinkua, mutta mä ehdotan aakoota ja ruutista
Aakoo on selkee tipu, ja ruutis on ilmiselvä pupu.
Mä kyllä keksin vielä paremman, noi miehethän on tietysti pääsiäismunia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30752255:Hmmm.. valinnanvaikeus .
Otetaan pojat tuossa järjestyksessä
Oi oi... ja munat joutuu syömään : /Mä kyllä keksin vielä paremman, noi miehethän on tietysti pääsiäismunia.