Nyt ei vanha kyllä enää ymmärrä.Joo, yhdellä entisellä kaverilla oli halkastu kieli. Se oli aika härskin näkönen. Se oli kyl muutenkin täysin lävistetty ja tatuoitu, lasisilmä kruunas koko komeuden.
Nyt ei vanha kyllä enää ymmärrä.Joo, yhdellä entisellä kaverilla oli halkastu kieli. Se oli aika härskin näkönen. Se oli kyl muutenkin täysin lävistetty ja tatuoitu, lasisilmä kruunas koko komeuden.
Nuoren herran selain kaataa sessiota ja ystävällisesti pyytää meitä kirjoittamaan hiukan hitaammin.mitä vittua nyt taas?
Siis joo...halkaistu kieli on ensiks ihan hyyrrrr käiks mutta sitten toisaalta taas .....on ihmisiä joille se käy, sopii, passaa, pukeeEiks ne korjata jo vauvaiässä? Tästäpätuli mieleen toinen uutisankka. Kysessä oli nuori nainen muistaakseni. Lävistykset ja tatuoinnit yms mitä nyt voi kuvitella oli jo kokeiltu. Tiedättekö, että kielen voi myös halkaista?
Tai muuten taidokaspitkät huulet ?
lähettiläillä on etuajo oikeus kats kansainvälinen oikeus ja kohtuus laista sivu 600 momentti 7 siellä se on nakutettuna kulta kirjaimin emil hoponauer oli tämän lain suunittelia.mitä vittua nyt taas?
Nyt täytyy olla eri mieltä. Haittaakse?Siis joo...halkaistu kieli on ensiks ihan hyyrrrr käiks mutta sitten toisaalta taas .....on ihmisiä joille se käy, sopii, passaa, pukee
Ketjussa käy moni lukemassa teidän viestejä. :xmas:elkee nakuttako samaan aigaa saitti lagaa ja mulla kuiteski suurvisiirin lippu joten oottakaa
Nöyp, feel free vaanNyt täytyy olla eri mieltä. Haittaakse?
hemmeti ootko sä kaiken lisäks hieroflygi fiksu nainenNuoren herran selain kaataa sessiota ja ystävällisesti pyytää meitä kirjoittamaan hiukan hitaammin.
joo pallukkaa molemmin puolin nojoo hmm juu puhutaans matematiikasta.Siis joo...halkaistu kieli on ensiks ihan hyyrrrr käiks mutta sitten toisaalta taas .....on ihmisiä joille se käy, sopii, passaa, pukee
eikös se tänä päivänä ole toisinpäin.Tarviiks sitä korttia enää? Meinaan, että muistaakseni laki muuttui hiljattain.
Kauniita unia tinku :kiss:Mää täältä takavasemmalta huutelen teille hyvät yöt! katon keisarin ja sen jälkee painan pääni tyynyyn.
yritäkkö sanoa että sulla on se etuajo-oikeus?lähettiläillä on etuajo oikeus kats kansainvälinen oikeus ja kohtuus laista sivu 600 momentti 7 siellä se on nakutettuna kulta kirjaimin emil hoponauer oli tämän lain suunittelia.
Hyviä öitä. Mun täytyy myös kohta lopettaa. Kello soi aamulla ihan liian aikaisin.Mää täältä takavasemmalta huutelen teille hyvät yöt! katon keisarin loppuun ja sen jälkee painan pääni tyynyyn.
Rentouttavia unikuvia toffolaan :kiss:Hyviä öitä. Mun täytyy myös kohta lopettaa. Kello soi aamulla ihan liian aikaisin.
22 olis kakkosella tarjolla Ulzana- verinen apassi ja 2305 nelosella BeckMää täältä takavasemmalta huutelen teille hyvät yöt! katon keisarin loppuun ja sen jälkee painan pääni tyynyyn.
noh tekstarit on sellasta töpötystä joten kirjota ny vaan ku huvittaa onhan se anarkiaa olen suurvisiiri the armollinenyritäkkö sanoa että sulla on se etuajo-oikeus?
noh ok, laita vaikka sitte tekstari mulle kun mää saan kirjottaa
joo pallukkaa molemmin puolin nojoo hmm juu puhutaans matematiikasta.
...ilo olla avuksi :kiss:Minä lopetan nakuttelun, niin säästyy kaistaa muillekin. Kiitos piristyksestä kaikille! Ootte te ihanan älyvapaata porukkaa
hyvää yötäMää täältä takavasemmalta huutelen teille hyvät yöt! katon keisarin loppuun ja sen jälkee painan pääni tyynyyn.