The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onko kukaan muu ehdottanut muuta aikaa vai ruutisko tämänkin päätti? eikös viimeksikin ollut ruutiksen aikataulun mukaan miitti....
Ruutis oli työreissulla ja sopi treffit ikiksen tai kyöpsiksen kaa, me muut kutsuttiin ite ittemme mukaan, ellen väärin muista. Tai ei muakaan kutsuttu, mää menin vaan :D Tääki on vaan alustava suunnitelma jota on ehdotettu, ei lyöty lukkoon. Kai.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715988:
Ei ole tainnut kukaan ehdottaa muuta aikaa, mutta tottakai saa ehdottaa. Ja taisi viimeksi osua aika monelle vain yksiin Ruutiksen ehdotuksen kanssa se aika.
Niin oishan se kamala jos ruutiksen aikataulu ei sovi muiden kanssa yksiin.


No joo,mua vituttaa muutenkin niin sori vaan jo etukäteen,ärsyttää vaan että yhen ihmisen aikatauluhun pitää sovittaa muidenkin aikataulut. Mutta kuten aiemmin sanoin niin oikeesti ihan sama mulle,tuskin tuun paikalle muutenkaan varsinkin jos pe.Jos haluan jonkun nähä niin osaan kyllä sitten vaikka yyveetä laittaa ja kysyä.
 
Niin oishan se kamala jos ruutiksen aikataulu ei sovi muiden kanssa yksiin.


No joo,mua vituttaa muutenkin niin sori vaan jo etukäteen,ärsyttää vaan että yhen ihmisen aikatauluhun pitää sovittaa muidenkin aikataulut. Mutta kuten aiemmin sanoin niin oikeesti ihan sama mulle,tuskin tuun paikalle muutenkaan varsinkin jos pe.Jos haluan jonkun nähä niin osaan kyllä sitten vaikka yyveetä laittaa ja kysyä.
Ei tässä olla kenenkään aikatauluun olla sovittelemassa eikä oltu viimeksikään. Sattui vaan osumaan sopivasti ehdotukseen.
 
Niin oishan se kamala jos ruutiksen aikataulu ei sovi muiden kanssa yksiin.


No joo,mua vituttaa muutenkin niin sori vaan jo etukäteen,ärsyttää vaan että yhen ihmisen aikatauluhun pitää sovittaa muidenkin aikataulut. Mutta kuten aiemmin sanoin niin oikeesti ihan sama mulle,tuskin tuun paikalle muutenkaan varsinkin jos pe.Jos haluan jonkun nähä niin osaan kyllä sitten vaikka yyveetä laittaa ja kysyä.
Perheellisille nyt ei aina sovi kaikki viikonloput. Varsinkaan, jos näkee puolisoaan vaan viikonloppuisin. Sitä paitsi, ruutis asuu sen verran kaukana, niin ei sieltä ihan yhtä ketterästi lähetä tsadiin niinko täältä tai sieltä.
 
Perheellisille nyt ei aina sovi kaikki viikonloput. Varsinkaan, jos näkee puolisoaan vaan viikonloppuisin. Sitä paitsi, ruutis asuu sen verran kaukana, niin ei sieltä ihan yhtä ketterästi lähetä tsadiin niinko täältä tai sieltä.
niin ja meille perheettömille sitten sopii...
eikä sitä täältäkään niin vaan lähetä.

vissiin ainoa joka näin miettii eli olen veemäinen tai sit kukaan muu ei "uskalla" sanoa mitään.
 
niin ja meille perheettömille sitten sopii...
eikä sitä täältäkään niin vaan lähetä.

vissiin ainoa joka näin miettii eli olen veemäinen tai sit kukaan muu ei "uskalla" sanoa mitään.
Tai sitten se ihan vaan sattui sopimaan useammalle ihmiselle..? Eipä se mullekaan käyny, mutta oisin kyllä tarvittaessa saanu suuni auki. Ajattelin sit vaan että toisella kertaa.
 
niin ja meille perheettömille sitten sopii...
eikä sitä täältäkään niin vaan lähetä.

vissiin ainoa joka näin miettii eli olen veemäinen tai sit kukaan muu ei "uskalla" sanoa mitään.
....oisko sulla saumaa - jos ajankohdan tietäisit hyvissä ajoin - saada vaikka pyydettyä vapaata siihen paikkaan? Että tulis semmonen pidennetty viikonloppu? Voisko olla neuvoteltavissa oleva asianpaikka?

Tai sitten vaan toteat rauhallisesti, että sori vaan, nöy kän duu :)
 
Perheellisille nyt ei aina sovi kaikki viikonloput. Varsinkaan, jos näkee puolisoaan vaan viikonloppuisin. Sitä paitsi, ruutis asuu sen verran kaukana, niin ei sieltä ihan yhtä ketterästi lähetä tsadiin niinko täältä tai sieltä.
Kyllä mulla ainakin on melkosta säätämistä Helsinkiin lähteminen täältä. Mä en tästä tuppukylästä suoraan pääse millään, aina pitää autolla mennä paikkaan X, ja hypätä sitte jonkin julkisen kyytiin, tai ajaa sitte Helsinkiin ja maksaa pirun kalliit parkkimaksut viikonlopusta jne. Helppoahan se tietty ois ku pystyis hyppään tosta kilsan päästä bussiin ja matkustaa sillä suoraan Helsinkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
niin ja meille perheettömille sitten sopii...
eikä sitä täältäkään niin vaan lähetä.

vissiin ainoa joka näin miettii eli olen veemäinen tai sit kukaan muu ei "uskalla" sanoa mitään.
Et sä oo veemäinen, mutta mun mielestä kitiset nyt ihan turhasta. Mullaki on toukokuun vika viikonloppu niin, et joudun pyytään puolikkaalle hoitopaikkaa, ja ihan yhtä lailla mäkin joudun täältä lähtemään junalla tai bussilla, mut mää en valita vaan sumplin, koska haluan paikalle.

Ja näitä aikatauluja ehdotellaan ja sumplitaan nimenomaan siks että löydettäis kaikille sopiva päivä, mut aina se ei onnistu, muttame nyt yritetään kuitenkin. Jos ei kelpaa, niin ehdota semmosta aikataulua mikä sulle sopis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä