The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
....oisko sulla saumaa - jos ajankohdan tietäisit hyvissä ajoin - saada vaikka pyydettyä vapaata siihen paikkaan? Että tulis semmonen pidennetty viikonloppu? Voisko olla neuvoteltavissa oleva asianpaikka?

Tai sitten vaan toteat rauhallisesti, että sori vaan, nöy kän duu :)
Meillä ei töissä saa yhen päivän vapaita kuin vain hyvistä syistä ja tämä tuskin menis pomolla läpi. Mulla on saumaa vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen kun alkaa kesäloma.
Enkä mä sillä kuten sanoin et ne jotka haluan nähä niin voin yksärillä kysellä jos haluan,kunhan vaan huomioin sen että viimeksi meni kuin meni ja nyt sama kaava toistumassa.
 
Meillä ei töissä saa yhen päivän vapaita kuin vain hyvistä syistä ja tämä tuskin menis pomolla läpi. Mulla on saumaa vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen kun alkaa kesäloma.
Enkä mä sillä kuten sanoin et ne jotka haluan nähä niin voin yksärillä kysellä jos haluan,kunhan vaan huomioin sen että viimeksi meni kuin meni ja nyt sama kaava toistumassa.
Itsekään en viimeksi päässyt paikalle. Nyt täytyy järjestää asiat silleen et pääsen. Pientä sumplimista kyllä täytyy tehä, koska tuolloin olisi lapset mulla. Mutta laitetaan onnistumaan. :)
 
Meillä ei töissä saa yhen päivän vapaita kuin vain hyvistä syistä ja tämä tuskin menis pomolla läpi. Mulla on saumaa vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen kun alkaa kesäloma.
Enkä mä sillä kuten sanoin et ne jotka haluan nähä niin voin yksärillä kysellä jos haluan,kunhan vaan huomioin sen että viimeksi meni kuin meni ja nyt sama kaava toistumassa.
Ok :) - mutta mitä mä nyt tässä oon haistelemassa jutun perään, niin tässähän olis vissiin mahkuja nyt päästä sanomaan sitä omaa mielipidettä asiaan, jotta sitten saatais järjestymään sopiva ajankohta. Eli sulle sopis kaikin puolin paremmin lauantaille järjestetyt tapaamiset?

Tässähän on neuvottelun varaa sitten vaikka ja kuinka, nyt vain arpomaan sitä päivämäärää :)
 
Et sä oo veemäinen, mutta mun mielestä kitiset nyt ihan turhasta. Mullaki on toukokuun vika viikonloppu niin, et joudun pyytään puolikkaalle hoitopaikkaa, ja ihan yhtä lailla mäkin joudun täältä lähtemään junalla tai bussilla, mut mää en valita vaan sumplin, koska haluan paikalle.

Ja näitä aikatauluja ehdotellaan ja sumplitaan nimenomaan siks että löydettäis kaikille sopiva päivä, mut aina se ei onnistu, muttame nyt yritetään kuitenkin. Jos ei kelpaa, niin ehdota semmosta aikataulua mikä sulle sopis.
En mä kitise sanoin vaan mielipiteeni.
 
Toi on kyllä sitte koulujen päätöspäivä, että ne joilla on ylppäreitä sun muita juhlia nii menee sitte päällekkäin.

Mut joo, kertokaa ku ootte päättäneet jotain, nii mä sitte ihmettelen, että pääsenkö vai en, mutta mä liputan lauantain puolesta, ku perjantait menee töissä kuitenkin ja kesäajalle on turha vinkua perjantaille vapaata, ku lomat pyörii ja ajetaan vajaalla jo valmiiksi.

Nyt mä lähen maate. Nii juu ois ihan kiva silleen ajoissa tietää, nii pystyis varaileen hotellia ja junalippuja, ku kesäaikaan nekin on sitte vähän kortilla kuitenki.
 
:D mä en oo kovin puheliasta sorttia, että jos mun päälle puhutaan niin oon sitten kokonaan hiljaa. Ja mitä äänekkäämpää porukkaa ympärillä, niin sen hiljempaa mä olen :D. Eli juu, kaikesta päätellen mä olisin varmaan ihan hiljaa :rolleyes:
ootko säkin tarkkailija niinkuin minä? Isos porukas mielummin tarkkailen kun olen äänessä mut pienes porukas sit eri asia...tai riippuu kai sekin keitä ne ihmiset on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä