The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"noniin"
:)

...ei noissa oo mitään tekstiä...tyynyliinoissakaan...

No, huomenissa loppuu tää meikäläisen yksinoleminen kun mies tulee kotiin :heart:
mäkin oon aina sanonu et se on parasta vaikkamiesoonkin tapahtu mityä tapahtu niin päivän lopuks halitaan se on parasta :) toista hessua ootelles sit joskus tai sit maailman seikkailua tytölle näyttäen molemmat hyviä :)
 
"määä"
...no nyt saa kaikki hommat odottaa kaikessa rauhassa huomista, sain täytekakun tekeytymään tuonne jääkaappiin...ja täytteet kuulema olivat hurrrrrjan hyviä ja suunmakuisia :D :p


Kermavaahtoa ja mansikoita :p....nyt sais olla kuoharia kyllä mutta kun ei ole niin tyydytään tähän, maistuu tämä kesältä ja hymyltä jajajajaja....:D
nappaan ne sun kakut ku amatti voro :) kato los ja ne on hävinny i vaan mää lähen koht baariin naapurin ukon kaa en oookkaan juoma meiningeis ollu baaris yli 8 kuukauteen pari bisseä ja lehet kyl mut nyt kunnolla:D
 
[QUOTE="määä";30715916]nappaan ne sun kakut ku amatti voro :) kato los ja ne on hävinny i vaan mää lähen koht baariin naapurin ukon kaa en oookkaan juoma meiningeis ollu baaris yli 8 kuukauteen pari bisseä ja lehet kyl mut nyt kunnolla:D[/QUOTE]

:D

Pitäkäähän lystiä :wave:
 
viddu jokerit hävis sata nolla :(
olipas yllätys.
Se on kuitenkin Putin kiekkoa.
Siellä voittaa joko pietari tai moskova. Oikeestaan aina Moskova, ja se parempi joukkue tsetsejoku.

Mut hienoa että Jokerit on mennyt sinne marakatiksi! Hienoa! Mahtavaa että menevät ehdoin tahdoin tekemään ittestään pellejä! Tosin mistään niistä ei asia ole kiinni kuin rahasta tietenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715925:
Ruutis taisi heittää ajatusta ilmaan toukokuun loppupuolelle. Paikkana ison kylän kirkko :D.
Kääk, puolikkaan kummeilta tuli hääkutsu toukokuun loppupuolelle. En kyllä ala, jos menee miitti niiden kanssa päällekkäin ja joudun perumaan sen :(
 
En mä ainakaan taida päästä minnekkään jos se miitti on taas pe ...töiden jälkeen enää jaksa lähteä. Ja miksi se edes pitää olla pe kun ihmiset on sillon vielä töissä? Helppo se niiden on tulla joiden matka sinne pääkallopaikalle on lyhyehkö.Ite ainakaan rupee töitten päälle matkustaa tuntitolkulla.
Vaikka samapa se mulle,riittää ihan se että lähimaastossa on muutama joita voi nähdä jos haluaa:)
 
En mä ainakaan taida päästä minnekkään jos se miitti on taas pe ...töiden jälkeen enää jaksa lähteä. Ja miksi se edes pitää olla pe kun ihmiset on sillon vielä töissä? Helppo se niiden on tulla joiden matka sinne pääkallopaikalle on lyhyehkö.Ite ainakaan rupee töitten päälle matkustaa tuntitolkulla.
Vaikka samapa se mulle,riittää ihan se että lähimaastossa on muutama joita voi nähdä jos haluaa:)
Minä aion kyl hypätä sjoen junaan ( lähin asema ) ja karautan siit paikalle.. oli mitä oli, junas voi sit vetästä tirsat :) No juu eihän sjoelt tarvis ees montaa tuntii istuukaan junas :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä