Mun on pakko! Ihan tulee orpo olo ilman musiikkia... joskus unohdan soittimen kotiin ja sitten oon ihan kuolemassa ilman sitä. Kauheeta kuunnella ihmisten jorinoita.Mä en kuuntele kun olen liikkeellä. =)
Joskus saatan viheltää ajatuksissani, mutta laulaa en :xmas:eläpä sano, oot saattanu ajatuksissas kummiski
Mie kuuntelen tuon lisäksi myös aina siivotessa.mää kuuntelen musaa pääasiassa autoillessa
Ajattele positiivisesti; päikkäreiden ansiosta jaksat palstailla myöhempään meän kanssa.Voihan! Kun nukuin yli tunnin päikyt niin nyt ei nukuta yhtään ja mää haluun nukkumaan. Mutta turha sinne on mennä kun ei nukuta.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30659739:Mie kuuntelen tuon lisäksi myös aina siivotessa.
Ei pidä |OPitäisköhän sittenkin pudottaa äidinkielen opettaja haaveammateista.. Seitsemän vuoden jatko-opiskelu peruskoulun, amiksen ja lukion jälkeen ei kuulosta houkuttelevalta.
No niinpä tietystiAjattele positiivisesti; päikkäreiden ansiosta jaksat palstailla myöhempään meän kanssa.
Mun mielestä 21 vuoden opiskelijaura ei kuulosta houkuttelevalta |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30659754:Ei pidä |O
Mieti miten paljon voidaan pitää siulle kaikenmaailman valmistujaisia ja etenkin välivalmistujaisia .Mun mielestä 21 vuoden opiskelijaura ei kuulosta houkuttelevalta |O
Mä en koskaan kuuntele musaa autossa. Sadan desibelin taustamöykkä ei siihen houkuta.mää kuuntelen musaa pääasiassa autoillessa
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30659764:Piti oikein laskea omat opinnot yhteen niin seitsämän vuotta on tullut pakerrettua lukion jälkeen. On sitä ihminen hullu. Ja vielä miettii lisää :headwall:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30659771:Mieti miten paljon voidaan pitää siulle kaikenmaailman valmistujaisia ja etenkin välivalmistujaisia .