The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30659605:
Telkkarista kärähti, vaihtasin sen ny, mut mulla ei oo sellasta kotona
Varmaan tiedät, mut aina voi muistuttaa.

Telkkarin takakannen sisäpuolella on osia joihin ei osaamattoman parane koskea.

Mä olen hunpansoittoreissuillani nähny jokusenkin uros- uros jatkoroikan ja olen aina leikannut semmoisen poikki. Ehkäpä parhautta oli ammattisähkärin jäljiltä työväentalon seinässä urospuolinen voimavirtarasia. Jäin sanattomaksi.
 
Iltaaaaa :wave:

Hitsi kun jäi häirään, kun äsken kaupassa kävin ja kuuntelin musaa samalla.. ja sitten kun sain maksettua, niin kassatäti taisi jotain mulle sanoa ja katsoi mua hymyillen. Ja muutkin jonossa olijat hymyili mulle. Ja mä en tajunnut että miksi, kun en kuullut. Sitten vaan lähdin siitä ihan hämmentyneenä, eikä mulle koskaan selvinnyt mitä tapahtui :D

Kotona piti tarkistaa onko naamassa jotain möhnää, mutta ei kyllä ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
...vaan täälläpä nukkua urvahti kaikki - paitti minä - yhessä rytäkässä unillensa. Mies oli niin väsy, että kun sai saunotuksi ja sitten ruokaa vattansa täyteen, niin se oli sitten virta poikki ja kaputt. Ite kävin nuo kaks tyhjännaurajaa tainnuttamassa, ei tarvinnu lukea, riitti kun lauloin parit unilaulut.

On muuten taas äkkisiltään ihan hassun oloista ja kuulosta, kun onkin ihan hiljasta :). Melkein korviin sattuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Iltaaaaa :wave:

Hitsi kun jäi häirään, kun äsken kaupassa kävin ja kuuntelin musaa samalla.. ja sitten kun sain maksettua, niin kassatäti taisi jotain mulle sanoa ja katsoi mua hymyillen. Ja muutkin jonossa olijat hymyili mulle. Ja mä en tajunnut että miksi, kun en kuullut. Sitten vaan lähdin siitä ihan hämmentyneenä, eikä mulle koskaan selvinnyt mitä tapahtui :D

Kotona piti tarkistaa onko naamassa jotain möhnää, mutta ei kyllä ollut.
Kai muistit noudattaa tätä joka tilanteeseen käypää ohjetta, "hymyile niin ne luulee, että sä tajusit"?
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Iltaaaaa :wave:

Hitsi kun jäi häirään, kun äsken kaupassa kävin ja kuuntelin musaa samalla.. ja sitten kun sain maksettua, niin kassatäti taisi jotain mulle sanoa ja katsoi mua hymyillen. Ja muutkin jonossa olijat hymyili mulle. Ja mä en tajunnut että miksi, kun en kuullut. Sitten vaan lähdin siitä ihan hämmentyneenä, eikä mulle koskaan selvinnyt mitä tapahtui :D

Kotona piti tarkistaa onko naamassa jotain möhnää, mutta ei kyllä ollut.
Mitä sä kaupassa kuuntelit musaa? :D
 
Iltaaaaa :wave:

Hitsi kun jäi häirään, kun äsken kaupassa kävin ja kuuntelin musaa samalla.. ja sitten kun sain maksettua, niin kassatäti taisi jotain mulle sanoa ja katsoi mua hymyillen. Ja muutkin jonossa olijat hymyili mulle. Ja mä en tajunnut että miksi, kun en kuullut. Sitten vaan lähdin siitä ihan hämmentyneenä, eikä mulle koskaan selvinnyt mitä tapahtui :D

Kotona piti tarkistaa onko naamassa jotain möhnää, mutta ei kyllä ollut.
:D - teikäläinen on sitten veivannu muzaccin tahdissa niin antaumuksellisesti letkeitä lanteita ja hyvän fiiliksen mukana joikannutkin siinä, jotta - kait sitä kanssaolijoille tulee huikeen hyvät perjantai- illan sävärit siinä kassajonossa ollessa ja kassalla työskennellessä.

Päivän hyvä työ siis tehty :)
 
:D - teikäläinen on sitten veivannu muzaccin tahdissa niin antaumuksellisesti letkeitä lanteita ja hyvän fiiliksen mukana joikannutkin siinä, jotta - kait sitä kanssaolijoille tulee huikeen hyvät perjantai- illan sävärit siinä kassajonossa ollessa ja kassalla työskennellessä.

Päivän hyvä työ siis tehty :)
:D en usko että toikaan on totta, muuten ne olis nauranut paljon enemmän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä