Pörröjen??? PörrönJoo, joku järjestys se elämässä pitää olla pörröjenkin märkyytyksessä.
ai sulla on vaan yläpörröAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30525900:Pörröjen??? Pörrön
:xmas:ai sulla on vaan yläpörrö
Tai semipörröai sulla on vaan yläpörrö
Sitä niinku tosta vaan käydään pukin pusseilla ja sit puhutaan pukille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525909:Mie kävin pukin paketilla eikun siis tein paketteja :xmas:
:ashamed:Sitä niinku tosta vaan käydään pukin pusseilla ja sit puhutaan pukille.
Naiset. Huoh.
Mihin sä niitä tarvitset?Miksi mun teeveessä ei ole sellasia reikiä mihin saa 3pientä värillistä johto kiinni ?!
en mä tiedä tarviinko mut yritin asentaa dvdtä kiinni mut mihin ne toiset värilliset tulee kun toiset on siinä deeveedeessä kiinnni??Mihin sä niitä tarvitset?
Noit rca- piuhoja harvemmin tarttee. Vekottimissa on pitkään ollu ja on vieläkin scart- liitäntä, joka on kyl persiistä mut siin kulkee ääni ja kuva mennen tullen. Tän vuosituhannen vehkeissä yleisin liitäntä taitaa olla hdmi.en mä tiedä tarviinko mut yritin asentaa dvdtä kiinni mut mihin ne toiset värilliset tulee kun toiset on siinä deeveedeessä kiinnni??
No skartti mulla on tossa nyt kiinni soittimesta telkkariin mutta eikai se yksistään riitä vai...? En mä tiedä tän merkkiä.joku halpis kun sain ylimääräsenä. kannessa lukee dvd player model # av-x0Noit rca- piuhoja harvemmin tarttee. Vekottimissa on pitkään ollu ja on vieläkin scart- liitäntä, joka on kyl persiistä mut siin kulkee ääni ja kuva mennen tullen. Tän vuosituhannen vehkeissä yleisin liitäntä taitaa olla hdmi.
Laita vehkeiden merkit ja mallit, niin katotaan miten ja millä piuhalla ne kytketään.
Scart riittää, ei tartte rca- piuhaa.No skartti mulla on tossa nyt kiinni soittimesta telkkariin mutta eikai se yksistään riitä vai...? En mä tiedä tän merkkiä.joku halpis kun sain ylimääräsenä. kannessa lukee dvd player model # av-x0
sain kuvan mut ääni puuttuu,ja kummasakin on volumeaScart riittää, ei tartte rca- piuhaa.
Sananmuunnoksia... Bill Clinton oli surkea töihinottaja ja Monica oli....Nyt on pörrö puhdas :xmas:
Uskaltauduin nyt kokeilemaan tuota merisuolasuihkesysteemiä, saa nähdä saanko sillä ainoastaan Monica-tukan.