The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en mä tiedä tarviinko mut yritin asentaa dvdtä kiinni mut mihin ne toiset värilliset tulee kun toiset on siinä deeveedeessä kiinnni??
Noit rca- piuhoja harvemmin tarttee. Vekottimissa on pitkään ollu ja on vieläkin scart- liitäntä, joka on kyl persiistä mut siin kulkee ääni ja kuva mennen tullen. Tän vuosituhannen vehkeissä yleisin liitäntä taitaa olla hdmi.

Laita vehkeiden merkit ja mallit, niin katotaan miten ja millä piuhalla ne kytketään.
 
Noit rca- piuhoja harvemmin tarttee. Vekottimissa on pitkään ollu ja on vieläkin scart- liitäntä, joka on kyl persiistä mut siin kulkee ääni ja kuva mennen tullen. Tän vuosituhannen vehkeissä yleisin liitäntä taitaa olla hdmi.

Laita vehkeiden merkit ja mallit, niin katotaan miten ja millä piuhalla ne kytketään.
No skartti mulla on tossa nyt kiinni soittimesta telkkariin mutta eikai se yksistään riitä vai...? En mä tiedä tän merkkiä.joku halpis kun sain ylimääräsenä. kannessa lukee dvd player model # av-x0
 
Yks hiton hyvä syy parisuhteeseen muuten on just se, että ihan kaikkea ei tartte osata itse.

Joku av- tekniikka on mulle hupi ja harrastus, et jos pitää saada ääni kuulumaan tai kuva näkymään, niin se ei o ongelma jos mä olen paikalla. Tietokoneita lukuunottamatta semmoista konetta ei o vielä keksitty jota mä en osaisi käyttää.

Osaan mä käyttää liettä, ompelukonetta ja silitysrautaakin, mut silti ukkomiesgeenisen siirtyminen omaan muona- ja vaatehuoltoon on katastrofin ainekset ilmassa. Puuttuu naisen käden lämpö, niin edes grillimakkara ei maistu samalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä