Scartti rikki tai huonosti kiinni?sain kuvan mut ääni puuttuu,ja kummasakin on volumea
Scartti rikki tai huonosti kiinni?sain kuvan mut ääni puuttuu,ja kummasakin on volumea
ei scartissa ole vikaa ja kyllä sen pitäs olla ainakin hyvin kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30526046:Scartti rikki tai huonosti kiinni?
Edelleen ne merkit ja mallit...sain kuvan mut ääni puuttuu,ja kummasakin on volumea
mitkä helvetin mallit ja merkit...johan mä sulle jonkun merkin annoin....tää on joku halpis versio jonka sain ilmatteeks.Edelleen ne merkit ja mallit...
Scart- piuhojakin on erilaisia. Välttämättä kaikkia nastoja ei ole tai niit ei ole kytketty. En kyl semmoista ole nähny mis ääni ei kulkis.
Mä en pysty auttamaan jos en ole paikalla tai jos en tiedä mikä vehje pitäis kytkeä ja mihin. kaikis muis tapauksissa mä yleensä pystyn pieniin ihmeisiin.mitkä helvetin mallit ja merkit...johan mä sulle jonkun merkin annoin....tää on joku halpis versio jonka sain ilmatteeks.
Vaimee ääni kuuluu...ja esin se ylen alkutunnari kuuluu mut kun leffaalkaa niin ei kuulu ääntä.
no ei se mitään,saan huomenna apua.ehkä.Mä en pysty auttamaan jos en ole paikalla tai jos en tiedä mikä vehje pitäis kytkeä ja mihin. kaikis muis tapauksissa mä yleensä pystyn pieniin ihmeisiin.
Nainen...... Kato vaikka lukeeko jommassa kummassa mööpelissä vaikka sony, philips, panasonic tms. Se on se merkki.mitkä helvetin mallit ja merkit...johan mä sulle jonkun merkin annoin....tää on joku halpis versio jonka sain ilmatteeks.
Vaimee ääni kuuluu...ja esin se ylen alkutunnari kuuluu mut kun leffaalkaa niin ei kuulu ääntä.
no ei lue ku telkkarissa samsung ja tossa dvdssä ei lue mitään. ei se ole mikään merkki tuote.Nainen...... Kato vaikka lukeeko jommassa kummassa mööpelissä vaikka sony, philips, panasonic tms. Se on se merkki.
Noni, eli telkkaris on samsung. Hyvä tyttö :flower:no ei lue ku telkkarissa samsung ja tossa dvdssä ei lue mitään. ei se ole mikään merkki tuote.
no ihan sama ,saan apuja huomenna.kunhan nyt yritin pähkäillä sen ite mut ei se nyt mennyt ihan ku strömsössä
Saat tulla vaihtamaan mulle lamppuja, jos haluat. Voin tehä ruokaa (myös lihaversiota, jos niikseen tulee).Saako avautua?
Mulla on naisikävä.
Ei mitään pervoa vaan ihan semmoinen terve naisikävä. Minä joka olen erakko ja yksinäinen susi ja mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.
Mut yksinolon huono puoli on se, että ei ole ketään kenen vuoksi tehdä mitään. Itteni vuoksi en viitti, eikä ole semmoista hommaa jota ei voisi siirtää myöhemmäksi.
Kaikki osaamiseni, kykyni ja taitoni jäävät käyttämättä koska kukaan ei niitä kysy. Hyvä puoli on vain se, että kukaan ei joudu kärsimään vittumaisesta luonteestani.
Mut mikä helvetin otus on luolaansa vetäytynyt yksinäisyydestä kärsivä erakkorapu?
Ihan mielelläni olisin jollekin tarpeellinen.
Kyl mä voin sulle lamput laittaa jos pyydät, mutta et sä mun naisikävääni pysty poistamaan. Olet mun esikoislikkani ikäinen enkä ole sillai kiinnostunut kenestäkään alle nelikymppisestä.Saat tulla vaihtamaan mulle lamppuja, jos haluat. Voin tehä ruokaa (myös lihaversiota, jos niikseen tulee).
Mun katto on vähän liian korkeella ja tuolit liian matalalla :ashamed:Kyl mä voin sulle lamput laittaa jos pyydät, mutta et sä mun naisikävääni pysty poistamaan. Olet mun esikoislikkani ikäinen enkä ole sillai kiinnostunut kenestäkään alle nelikymppisestä.
Mikäs lamppujasi vaivaa ettetkö ittekin osais?
No sit sä pyydät mua apuun. Otan tikkaat mukaan.Mun katto on vähän liian korkeella ja tuolit liian matalalla :ashamed:
Ei tartte vaihtaa ko olkkarin valasimeen pari spottia. Välkommen! Soita vähän lähempänä, mää käyn nyt nukkuun hyvää yötä!No sit sä pyydät mua apuun. Otan tikkaat mukaan.
Nou hätä. Mut en mä tee kuin luvallisia jokapojan sähköhommia.
Vaikee soittaa tietämättä numeroa...Ei tartte vaihtaa ko olkkarin valasimeen pari spottia. Välkommen! Soita vähän lähempänä, mää käyn nyt nukkuun hyvää yötä!