Tule apuun Anja?
Taitaa olla myöhäistä jo. Te saastaiset syntiset.
Tule apuun Anja?
Ykkösluokan panoon kannattaa aina pyrkiäPitäis ehtiä jos panee ykkösluokassa.
Tää kyl vois ehkä toimii... Tai kokovartalosuoja? :snotty:Semmonen siveyslakana olis kans hyvä olla olemassa.
Nii.Tule apuun Anja?
Nii,no luulis et ehtii...Olin tyhmä,en laittanut tänä vuonna kortteja kenellekkään mutta yhdelle ihmiselle olisi pitänyt laittaa(vanhempi naisihminen) ja nyt siltä tuli kortti niinkuin aina ja mä en tänä vuonna laittanut sille.Nyt harmittaaPitäis ehtiä jos panee ykkösluokassa.
Meillä on hyllyssä monta isoa kirjaa ja joissain on esitetty syntiä oikeen kuvinamää en nyt puhu omista mielipiteistäni vaan siitä miten isossa kirjassa sanotaan
Eihän silloin ehdi maanantaiksi lähellekään postia?Pitäis ehtiä jos panee ykkösluokassa.
tuo on rakastuneen höpötyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30525824:Äääh!! Mä kaipaan niin kosketusta!!! Helliä suudelmia, halauksia, haluan katsoa suoraan silmiin ja kertoo kui paljon välitän!! :ashamed:
tuo on rakastuneen höpötyksiä
No se voi olla :heart: Mut silti.. en oo liian pitkään aikaan saanu tuntee toista mun iholla suudella intohimoisesti ja sanoa kasvotusten et rakastaa. Asutaan lähekkäin, mut silti niin kaukana. Huomenna kyl on pakko nähä, et saa ittensä takas kuosiintuo on rakastuneen höpötyksiä
Hus siitä pörröä märkyyttämään.Ajakaa mut suihkuun. Olis pakko pestä tukka.
Meen ihan kohta. Just olin menossa. Perse vaan painaa niin paljon et vaikee päästä ylös sohvalta.Hus siitä pörröä märkyyttämään.
Mää märkyytän yläpään pörröö vasta aamulla.Hus siitä pörröä märkyyttämään.
oot rakkaus sateen alle joutunutAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30525849:No se voi olla :heart: Mut silti.. en oo liian pitkään aikaan saanu tuntee toista mun iholla suudella intohimoisesti ja sanoa kasvotusten et rakastaa. Asutaan lähekkäin, mut silti niin kaukana. Huomenna kyl on pakko nähä, et saa ittensä takas kuosiin
Jotain säpinää täytyis kyl keksiiMitä kivaa keksitään???
mulla olis kerrankin hyvä fiilis
En tiiä. Aattelin jättää noi jallut korkkaamatta, enkä aio painua baariin, mut jospa silti tsihauttaisin. Joo TSIH. A. Le CoqMitä kivaa keksitään???
mulla olis kerrankin hyvä fiilis
Joo, joku järjestys se elämässä pitää olla pörröjenkin märkyytyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30525867:Mää märkyytän yläpään pörröö vasta aamulla.