Näin minäkin aina oon tehenyen varsinaisesti oo teoloki mutta oon kallistunu siihen tulukintaan että saa parskautella ihnan huvikseenni
eikä saa kahtoa ku ujosti silimiin ellei oo laillisesti vihitty, ei pie synnissä ryppeä
Näin minäkin aina oon tehenyen varsinaisesti oo teoloki mutta oon kallistunu siihen tulukintaan että saa parskautella ihnan huvikseenni
eikä saa kahtoa ku ujosti silimiin ellei oo laillisesti vihitty, ei pie synnissä ryppeä
Tiukka työntö ja tuijotus.en varsinaisesti oo teoloki mutta oon kallistunu siihen tulukintaan että saa parskautella ihnan huvikseenni
Kelepovaako lailliseksi seki synninpesä missä homoja vihitään vai tartteeko papin aamenen?en varsinaisesti oo teoloki mutta oon kallistunu siihen tulukintaan että saa parskautella ihnan huvikseenni
papin eissä tietenni pitää käyvvä pokkuroimassaKelepovaako lailliseksi seki synninpesä missä homoja vihitään vai tartteeko papin aamenen?
Pitänee sit ilmeisesti ehdotella tuolle ukko-kullalle et josko liittyisin kirkkoon ja saatais kunnon naimalupa, kun palstalla niin sanottihin. Palstahan on kuitenkin se laki! ( saattas kyl mies hieman häipyy vähin äänin takavasemmalle, jos tuommosii ehdottelisin, kun sovittu et pikkuhiljaa edetään ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan )papin eissä tietenni pitää käyvvä pokkuroimassa
Helevetti. Tämä mökki on semmone synninpesä ettei oo ennen nähty. Täällä on ujon silmäyksen lisäksi pietty käestä kiinni.papin eissä tietenni pitää käyvvä pokkuroimassa
Samaa mäkin vähän ihmettelin.mistä te puhutte?
:OHelevetti. Tämä mökki on semmone synninpesä ettei oo ennen nähty. Täällä on ujon silmäyksen lisäksi pietty käestä kiinni.
Siitä samasta mistä ne aina.mistä te puhutte?
Ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525733:
Olen sillai oikopolun ystävä, että mulle riittää kun luvan naimatouhuun antaa kyseinen nainen. Ei noit pappeja aina oo tarvittaessa saatavilla.papin eissä tietenni pitää käyvvä pokkuroimassa
Eläinrääkkäystä. Paheksun.Helevetti. Tämä mökki on semmone synninpesä ettei oo ennen nähty. Täällä on ujon silmäyksen lisäksi pietty käestä kiinni.
Semmonen siveyslakana olis kans hyvä olla olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525760:Papin eessä pittää ensin pokkuroida. Sen jälkeen voipi harkita yhtymistä pimmeessä ja mielellään takkaapäin ettei vaan vahingossa silmämunat kohtaa toisiaan.
Tule apuun Anja?Eläinrääkkäystä. Paheksun.
Mä oon niin syntinen että en minkään papin eteen mene. En mennyt silloin aikoinaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525760:Papin eessä pittää ensin pokkuroida. Sen jälkeen voipi harkita yhtymistä pimmeessä ja mielellään takkaapäin ettei vaan vahingossa silmämunat kohtaa toisiaan.
Miehän oon aina ollut ennen tätä kissaa koiran omistaja koko elämäni. Tuon otuksen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että kissat on aivan urpoja tapauksia. Tuo meidän otus on pari päivää ollut juuri tuolleen ihan liekessään pahvilaatikoista ja paperipusseista. Mutta on ne aika lutusia nuokin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525746:
Pitäis ehtiä jos panee ykkösluokassa.Hmm...ehtiikö maanataina postitettu kortti vielä jouluksi perille?
Tuo pääsi unohtumaan :ashamed:Semmonen siveyslakana olis kans hyvä olla olemassa.