Mut siihenkin tottuuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525597:Legon päälle astuminen on tosiaan itse perkeleestä
Mut siihenkin tottuuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525597:Legon päälle astuminen on tosiaan itse perkeleestä
No jospa se riittäis.no peiton alle meen ilman pöksyjä
riittääkse?
No jospa se riittäis.
Mä vilahan jo nyt sänkypuuhiin.:O
Viettäkää kiva ilta ja
hattaran kuvia kun köllähätte.:kiss:
PaheksutaankoAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525613:Synnin tielle selvästi luisumassa :O
Kyllä, joukkopaheksunnallaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525617:Paheksutaanko
Epäilen että majuri puhuu parturia. Montaks kertaa pitää astua, et tottuu?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525605:Mut siihenkin tottuu
Ihmisen on hyvä rypeä synnissä.
Epäilen että majuri puhuu parturia. Montaks kertaa pitää astua, et tottuu?
muoks, siis palturia
Missä legolandiassa sie asut :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525637:Satojen kertojen jälkeen tottuu.
Lapseni tuhannet legot oli aikoinaan kuukausia levällään kämppäni lattialla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525642:Missä legolandiassa sie asut :O
Saako muutenni ku vaan lissääntymistarkotuksessa?ei se oo syntiä jos omaansa kuksii
sanassakin sanotaan että miehen pitää yhtyä vaemoosa
Entä jos ei oo vaimo, saako silti yhtyy? :xmas:ei se oo syntiä jos omaansa kuksii
sanassakin sanotaan että miehen pitää yhtyä vaemoosa
Paheksun myös!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525621:Kyllä, joukkopaheksunnalla
Sama kai se on kenen vaimoon yhtyyAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30525657:Entä jos ei oo vaimo, saako silti yhtyy? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525667:Sama kai se on kenen vaimoon yhtyy
Katoin että toi oli joku Katto-Kassinen jolla oli propelli perseessäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525658:
Katoin että toi oli joku Katto-Kassinen jolla oli propelli perseessä
en varsinaisesti oo teoloki mutta oon kallistunu siihen tulukintaan että saa parskautella ihnan huvikseenniSaako muutenni ku vaan lissääntymistarkotuksessa?