No ota pois ne!
niin että ottasin raappahousut jalasta joulukuussa?
elä unta nää
No ota pois ne!
Et ilmeisesti sittenkään tunne mua kauheen hyvinme tiietään, ei tartte kuvitella
Rinsessa tulee!:heart:Eihän se sata varma voi olla. 4d ultra oli ja olin kyllä itsekkin sitä mieltä että tyttö on. Pyllisteli vielä antaumuksella että sai rauhassa katsoa ultraajakin.
Äitinsä tyttö........
Mutta on meillä säkki poikien vaatteitakin. Minäkun olin aika poikaolossa..
No hyvähän sitä on munia välillä tuuletella.:xmas:otan raappahousut jalasta joulun kunniaks
Minussa ei oo muuta heiluvaa kun mielialat,,Heipat teidän heiluville!
Mulla heiluu vaan mahamakkara.Minussa ei oo muuta heiluvaa kun mielialat,,
Eikä kannata ennen joulua, tai ei tuu pukilta kovaa pakettia :attn:no en ole
vielä:snotty:
Mitä pahAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525554:
Koska sullla ei ole itsekuria :stick:Yyh, en ole viikkoihin syönyt irtokarkkia. Miksi nyt piti repsahtaa?
Liian rauhallinen perjantai-iltaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525564:Mitä pah
Mitä se kertoo minusta, että naiset toisella puolella Suomea on tissejä myöten märät mun juttuja lukiessaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30525535:Meinasi lentää sumpit tisseille kun luin tuon pitkäkaulan haista vittu ja astu legoon kommentin
Jotta iltaa vaan :wave:.
No hyvähän sitä on munia välillä tuuletella.:xmas:
Niin... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525572:Koska sullla ei ole itsekuria :stick:
Koska ne on hyviä ja jouluna saa herkutella :attn:Yyh, en ole viikkoihin syönyt irtokarkkia. Miksi nyt piti repsahtaa?
Milläs siihen saataisiin vipinääAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30525574:Liian rauhallinen perjantai-ilta
Legon päälle astuminen on tosiaan itse perkeleestäMitä se kertoo minusta, että naiset toisella puolella Suomea on tissejä myöten märät mun juttuja lukiessaan :xmas:
Legon päälle astuminen on oikeasti kamala rangaistus, hyvällä tuurilla saattaa jäädä viikoksikin kuva jalkapohjaan. Ai mistäkö tiedän..
Nii-inKoska ne on hyviä ja jouluna saa herkutella :attn: