Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30525314:No omasta mielestä on hienot, se riittää
sepä se tosijaanni riittää
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30525314:No omasta mielestä on hienot, se riittää
Kauhee namihimo! Eikä ole mitään namia,katsoin kyllä kaupas mut en ostanut.
Mul ois vaikka muille jakaa... TervetulooKauhee namihimo! Eikä ole mitään namia,katsoin kyllä kaupas mut en ostanut.
vaikee sanoo kun en ole maistanutmää kyllä luulen että sulla on hyvinki namu
sinähä se varsinainen olet...jaat namii kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30525363:Mul ois vaikka muille jakaa... Tervetuloo
Millai muutenkaasinähä se varsinainen olet...jaat namii kaikille.
vähennä vaatetustaUaaa, tsadilaisen pitäis tulla poikkeemaan, ko mulla on sille joululahja. Joko saa alkaa hyperventiloimaan ja panikoimaan. Mitä pitäis tehä siivouksen lisäks? Muutako vähentää valaistusta, et näyttäisin pimeessä paremmalta?
No jouluhan on antamisen aikaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30525391:Millai muutenkaa
vähennä vaatetusta
Mitä ostit lahjaksi?
Sen kalenterin mitä ajattelinkin.. Kirjotin terveisiksi sisäkanteen, et toivottavasti siitä on hyötyä, eikä enää tartte panikoida ja kiirehtiä töissä ko kaikki post it-laput tärkeine muistutuksineen on hukassa.vähennä vaatetusta
Mitä ostit lahjaksi?
Meillä olis vielä huomenna kierros. Jospa vetäis oikein pidemmän kaavan mukaan kun mummi on lasten kanssa.Ebin! Eilen aamuna en ollut ostanut vielä paljoakaan ja nyt olen ostanut lähes kaiken. Voittajaolo.
Niinhän tuo kuulemma on...No jouluhan on antamisen aikaa :xmas:
Ja en vähennä vaatetusta, mitä te musta oikein kuvitteletta :O
No ota pois ne!ei roiku, on housut jalassa
Eihän se sata varma voi olla. 4d ultra oli ja olin kyllä itsekkin sitä mieltä että tyttö on. Pyllisteli vielä antaumuksella että sai rauhassa katsoa ultraajakin.Onko se suht varmaa että on tyttö? Tutulle kävi niin että sanottiin olevan tyttö mutta olikin poika.
Kaikki meni uusiksi kun syntyi