The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Edelleen ne merkit ja mallit...

Scart- piuhojakin on erilaisia. Välttämättä kaikkia nastoja ei ole tai niit ei ole kytketty. En kyl semmoista ole nähny mis ääni ei kulkis.
mitkä helvetin mallit ja merkit...johan mä sulle jonkun merkin annoin....tää on joku halpis versio jonka sain ilmatteeks.
Vaimee ääni kuuluu...ja esin se ylen alkutunnari kuuluu mut kun leffaalkaa niin ei kuulu ääntä.
 
mitkä helvetin mallit ja merkit...johan mä sulle jonkun merkin annoin....tää on joku halpis versio jonka sain ilmatteeks.
Vaimee ääni kuuluu...ja esin se ylen alkutunnari kuuluu mut kun leffaalkaa niin ei kuulu ääntä.
Mä en pysty auttamaan jos en ole paikalla tai jos en tiedä mikä vehje pitäis kytkeä ja mihin. kaikis muis tapauksissa mä yleensä pystyn pieniin ihmeisiin.
 
Saako avautua?

Mulla on naisikävä.

Ei mitään pervoa vaan ihan semmoinen terve naisikävä. Minä joka olen erakko ja yksinäinen susi ja mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Mut yksinolon huono puoli on se, että ei ole ketään kenen vuoksi tehdä mitään. Itteni vuoksi en viitti, eikä ole semmoista hommaa jota ei voisi siirtää myöhemmäksi.
Kaikki osaamiseni, kykyni ja taitoni jäävät käyttämättä koska kukaan ei niitä kysy. Hyvä puoli on vain se, että kukaan ei joudu kärsimään vittumaisesta luonteestani.

Mut mikä helvetin otus on luolaansa vetäytynyt yksinäisyydestä kärsivä erakkorapu?

Ihan mielelläni olisin jollekin tarpeellinen.
 
Saako avautua?

Mulla on naisikävä.

Ei mitään pervoa vaan ihan semmoinen terve naisikävä. Minä joka olen erakko ja yksinäinen susi ja mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Mut yksinolon huono puoli on se, että ei ole ketään kenen vuoksi tehdä mitään. Itteni vuoksi en viitti, eikä ole semmoista hommaa jota ei voisi siirtää myöhemmäksi.
Kaikki osaamiseni, kykyni ja taitoni jäävät käyttämättä koska kukaan ei niitä kysy. Hyvä puoli on vain se, että kukaan ei joudu kärsimään vittumaisesta luonteestani.

Mut mikä helvetin otus on luolaansa vetäytynyt yksinäisyydestä kärsivä erakkorapu?

Ihan mielelläni olisin jollekin tarpeellinen.
Saat tulla vaihtamaan mulle lamppuja, jos haluat. Voin tehä ruokaa (myös lihaversiota, jos niikseen tulee).
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Saat tulla vaihtamaan mulle lamppuja, jos haluat. Voin tehä ruokaa (myös lihaversiota, jos niikseen tulee).
Kyl mä voin sulle lamput laittaa jos pyydät, mutta et sä mun naisikävääni pysty poistamaan. Olet mun esikoislikkani ikäinen enkä ole sillai kiinnostunut kenestäkään alle nelikymppisestä.

Mikäs lamppujasi vaivaa ettetkö ittekin osais?
 
Saukin kuolinuutisen myötä tuli katottua noit tuubipätkiä.

Voi herranjestas sentään jos Olavi Virta olis osannu englantia, niin siin Sinatra kalpenis.
Laila osas useampiakin kieliä, mut viina vei noi molemmat kenties lahjakkaimmat laulajat koskaan missään.

[video=youtube;1_dkWsQvQ5A]https://www.youtube.com/watch?v=1_dkWsQvQ5A[/video]
 
IhQ
Huomenta!

La-aamu on hyvä aloittaa siinä vartin yli 5. Tai no, menin kyl aikaseen illalla nukkumaankin. Olin varmaan unessa jo ennen lapsia :D
Jonkin aikaa yritin saaha viel unta mutta mietin joululahjoja ja muuta sen semmoista niin eihän se onnistunut.
Meil ei taida olla lapsille ku 5 tai 6 pakettia yhteensä. Kaks muksuu.
Miun vanhemmat tosin on hankkinu useamman, lasten kummi (ainakin joku niistä) on hankkinu yhen ja kaipa miehenkin äiti myös. Ehkä ne selviää tästäkin joulusta.
Esikoiselle mies oli ostanu sen vaal.pun. kosketusnäyttökännyn mitä se on hinkunu varmaan yli puol vuotta :D Tytön ilmeestä pitäis ottaa kuva kuhan se avaa paketin..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä