9v tuli niitä jouluisin syötyä kun vietettiin venäläistä "joulua". Tavat istuu tiukassa.no siinä säästyykin sitte pitkä penni koska iso mäti on paljon halvempaa
köyhille
9v tuli niitä jouluisin syötyä kun vietettiin venäläistä "joulua". Tavat istuu tiukassa.no siinä säästyykin sitte pitkä penni koska iso mäti on paljon halvempaa
köyhille
Oikeestihan en ole mikään allerginen tai sellainen ruokavammainen mut oon ronkeli ja siksi kutsun itseäni tuolla nimellä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30520660:Juu, niinhän se aluksi olikin. Mutta lopulta tosi monta joulujuttuu pystyy rakentaan näin ruokavammasellekin
POTUT!perunaa(niitä ei juuri muut syö kuin minä) ,maksalaatikko ja ihan pieni nokare porkkanalaatikkoa(ei aina) ja pieni kinkun maistiaispala. Jos on jäisiä karpaloita niin niitä.
Eipä siinä mitään, niinkuin aiemminkin todettu, yks tykkää yhestä ja toinen toisesta.Oikeestihan en ole mikään allerginen tai sellainen ruokavammainen mut oon ronkeli ja siksi kutsun itseäni tuolla nimellä.
Aivan mahtava video!!!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30520691:[video=youtube;ecoixu_OLBg]https://www.youtube.com/watch?v=ecoixu_OLBg[/video]
Kai oot muistanu neilikat, korppujauhon ja sinapit kinkun kuorrutukseenPOTUT!
Voi herrijee, en niitäkään vielä kirjoittanut.
Kiitos!
*kirjaa ylös*
JaaAivan mahtava video!!!:heart:
Joulu on jokaisella. Toiset niin tohkeissaan touhusivat :heart:.Aivan mahtava video!!!:heart:
Emmää oo vielä tarkemmin miettiny. Mulla on koko joulu vielä alottamista vaille valmisLimoncellomousse?.
En!:O Tänks! Kirjaampa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30520708:Kai oot muistanu neilikat, korppujauhon ja sinapit kinkun kuorrutukseen
niimpä, ne on käsittelemätisilakat!
Vasta muuten luin semmosesta ku Lemon posset-sitruuna jälkkäristä. En oo ite tehnyt, joten en tiiä miltä maistuu.Mä suunnittelin jälkkäriksi semmosta sitruunavanukasta, mikään ällömakee ei mee kumminkaan
yhtää lajia ei tarvi paljoa kun niitä on niin montaHirveen määrän rahhaa te tungette ruokiin:O
mädin alustaksi tarvitaan myös rieskaaJos oikein haluaa hienostella niin laitan nää ostokset sellaiseen järjestykseen, missä järjestyksessä kamat on kaupassa. Huomattavasti kivampi ostostella.
JOULULEIVÄT!!!! Limppua on saatava!
Jos oikein haluaa hienostella niin laitan nää ostokset sellaiseen järjestykseen, missä järjestyksessä kamat on kaupassa. Huomattavasti kivampi ostostella.
JOULULEIVÄT!!!! Limppua on saatava!
En muista mitä meillä yleensä menee, mutta porukkaan nähden ei varmaan yhtään sen enempää kuin keskiverto suomalaisella perheellä.Hirveen määrän rahhaa te tungette ruokiin:O
Euroilla täytetty pyy on lemppariani. Tänä vuonna ruplatäyte tulisi kyllä halvemmaksi.Hirveen määrän rahhaa te tungette ruokiin:O
Ei makkaroita.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30520759:Äläkä unohda aattoillan grillimakkaroita