veikkaan että ootte pikku hönöissänne unohtaneet sen jauhonNo me epäiltiin että joku reagoi jonkun kanssa.
Eli kermassa tai jossakin oli jotakin feelua, jäi arvoitukseksi.
Muina kertoina on suurustunut ihan normaalisti.
veikkaan että ootte pikku hönöissänne unohtaneet sen jauhonNo me epäiltiin että joku reagoi jonkun kanssa.
Eli kermassa tai jossakin oli jotakin feelua, jäi arvoitukseksi.
Muina kertoina on suurustunut ihan normaalisti.
No ei varmasti!! ainakaan myönnetä.veikkaan että ootte pikku hönöissänne unohtaneet sen jauhon
Sitruuna . Suurinta herkkua.Mä suunnittelin jälkkäriksi semmosta sitruunavanukasta, mikään ällömakee ei mee kumminkaan
Limoncellomousse?.Mä suunnittelin jälkkäriksi semmosta sitruunavanukasta, mikään ällömakee ei mee kumminkaan
Selema.hyvältä tuo ohje näyttää mutta en alkais tekemään mikrossa
pippurina sitte se valkoversio
Joku Abban ruohosipulipurkki oli aika hyvä. En kyl tiä joulupöytään.noista silleistä puheenollen niin mikä niistä on teän suosikki?
itelläni se on matjess
tykkään niistäkin mutta ei ole tainnu koskaan olla joulupöydässäSelema.
Mitens noi anjovikset? Oletko koskaan koklannu?
Ton sarjan aprikoosi lisää listaanVIIKUNAMARMELADI!!!:attn: Tää on niiiin hyvää! *kirjaa ylös*
ei oo tietoa, mulla on vaan Sanellia...Onko sulla btw kokemusta tai tietoa Noble Lifen veitsistä? Kattelin et ovh ois tommonen 350e, mut nyt saisin alle 150e kuuden setin.
Noooouuuu, olin kaupassa et en mä tarvi mitään namuja nyt, mut ois pitäny ostaa. Saispa vanukasta. Ehkä syön turkkilaista jugua extrahunajalla ku makeahammasta kolottaa niin..Limoncellomousse?.
Mimmonen leikkaus? Väri? Pitkä vaiko lyhyt?Haluisko joku auttaa etsimään mulle villakangastakkia...mieluiten ale takki .
Oon jo epätoivoinen.
Ihan perinteisesti ollaan otettu Ahti tai Boy, mutta siihen mun majoneesi-silli-salaattiin mulla on ollut tapana laittaa sellasesta isosta punaisesta peltipurkista, en muistan nimeä. Jotain norjalaisia sillivileitä ne on.noista silleistä puheenollen niin mikä niistä on teän suosikki?
itelläni se on matjess
eläpä enää osta niitä purkkeja vaan osta tyhjöpakattuIhan perinteisesti ollaan otettu Ahti tai Boy, mutta siihen mun majoneesi-silli-salaattiin mulla on ollut tapana laittaa sellasesta isosta punaisesta peltipurkista, en muistan nimeä. Jotain norjalaisia sillivileitä ne on.
Eiku tossa lipeäkalareseptissä! Siinä suositeltiin että olis laitettu anjovisvileitä kalan päälle ja lientä vielä valkokastikkeeseenkin.tykkään niistäkin mutta ei ole tainnu koskaan olla joulupöydässä
mites muikku ja silakka?
Pitääpä kokeilla.eläpä enää osta niitä purkkeja vaan osta tyhjöpakattu
ovat parempia