mulle ei ole mutta eukko vaati että pitää olla kotimainenOnko merkillä väliä?
kärryyn meni Snellman
mulle ei ole mutta eukko vaati että pitää olla kotimainenOnko merkillä väliä?
Wotkinsilta valmistaOnkohan HK:n juhlakinkku ihan hyvä?
Ei väliä merkillä.Onko merkillä väliä?
Mulla muuten meni tuo lista kaiken muun roskan mukana kun siivosin tän koneen.Miten it-työläinen valmistautuu jouluun? Printtaa ulos joululistan, jossa on kaikki joulusyötävät. Viivaa yli tänä vuonna välin jätettävät. Seuraavassa sarakkeessa on tarveaineet piparimausteista lähtien. Huomenna voi käydä kaupassa jo hakemassa kuiva-aineet. Ostetut aineet viivataan yli listasta. Toista n kertaa kunnes lista on käyty läpi.
// End of file
PotkallaNaminami.
Onko potkalla vai nou?
Välipalahan tuo vain on :O2-3kg tavis kinkku kaupasta.
OnOnkohan HK:n juhlakinkku ihan hyvä?
Ei kai yksi ihminen tarvi isoa kinkkua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30520281:Välipalahan tuo vain on :O
Mulla on itelleni 7,4 kg:n kinkkuEi kai yksi ihminen tarvi isoa kinkkua?
Mulle riittää pieni kinkku.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30520287:Mulla on itelleni 7,4 kg:n kinkku
Meillä mies yksin vetäs 12kg (2x6kg luuton) jouluna ja pyhinä tässä muutama joulu sitten.:OEi kai yksi ihminen tarvi isoa kinkkua?
Meillä mies yksin vetäs 12kg (2x6kg luuton) jouluna ja pyhinä tässä muutama joulu sitten.:O
Yhteensä kinkkuja meni kolme. Se yks riitti muulle perheelle ja vieraille.
Ja mikä ihmeellisintä; mies laihtui 4kg tuona aikana!!!
Mun herkkua on lanttuloota ja rosolli!!mää tykkään jouluna eniten kylmistä kaloista ja satsaan siks niihin
kinkku ja laatikot ei juur kiinnosta
Reinin lihasta saa hyvät kinkut, sieltä ollaan joskus haettu.Menen tässä kohta kauppahalliin etsimään mahdollisimman pienen kinkun. Mies syö pääasiassa ja mä voin tehdä rippeistä salaattia tms. Itselleni teen kinkun sijasta punajuuro-savulohikääretortun. Ja paljon kasvislisukkeita eri muodoissa
onksse vielä hakiksen hallissa?Reinin lihasta saa hyvät kinkut, sieltä ollaan joskus haettu.
Ononksse vielä hakiksen hallissa?
Olen kuullu että lanttu käyp joillakin närästämään...määkin tykkäisin lanttuloorasta mutta ei taho pakki kestää
mutta imelletetty perunalaatikko, se se on hyvää kinkun kanssa
sieltä sai taannoin myös poronlihaa, kerran ostetttiin kavereiden kanssa semmonen 5kg poronpaisti hintaan 94mk/kg ja syötiin se kertaistumalta käristyksenä
Ja päälle loraus kinkun liemestä tehtyä kermalla terästettyä kastiketta.määkin tykkäisin lanttuloorasta mutta ei taho pakki kestää
mutta imelletetty perunalaatikko, se se on hyvää kinkun kanssa