Aijaa :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30520891:Vähän reenataan rutsaamista :xmas:
Aijaa :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30520891:Vähän reenataan rutsaamista :xmas:
Mäkin toin kyllä tänään kissoille lahjan, ne tykkäsi kovasti . Olivat aivan päissäänminä ostan lahjoja aikas paljonkin kaikille kilteille. eli itelle ja haukulle
Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30520502:*kirjoittaa ylös huomisen to do -listalle etsi syntipukki* :xmas:
ei ketjulaisille vai :Ominä ostan lahjoja aikas paljonkin kaikille kilteille. eli itelle ja haukulle
ootte ollut kilttejä vai?ei ketjulaisille vai :O
No ainakin jotkut :saint:ootte ollut kilttejä vai?
Olli Suominenkin palkattiin jossakussa suomivilmissä syntipukiks.Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.
Jostain syystä hyvät ideat ei kanna hedelmää...
Hallintoasiain ylitarkastusosastoMä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.
Mikä tää on?Mäkin toin kyllä tänään kissoille lahjan, ne tykkäsi kovasti . Olivat aivan päissään
eiköhän tuolta syylliseksi löytyisi loppujen lopuksi aina se pieni duunari joka on vain totellut käskyjä.Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
se on muuten hauska elokuvaOlli Suominenkin palkattiin jossakussa suomivilmissä syntipukiks.
epäilen että aakookin on sen lehvan nähny...Olli Suominenkin palkattiin jossakussa suomivilmissä syntipukiks.
jos kyseessä on työtapaturma niin sitte ainaskaan eieiköhän tuolta syylliseksi löytyisi loppujen lopuksi aina se pieni duunari joka on vain totellut käskyjä.
Taidetaan jo arvata mitä pukki tuo lahjaksi :xmas:
tuo nro2 saattas näyttää aika kuumalta sun päälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30521009:Taidetaan jo arvata mitä pukki tuo lahjaksi :xmas:
No sitäpä juuri, niinhän tossa paketissa lukeekinMikä tää on?
Jotain kissanminttua vai hä?
Joo pukin ei todellakaan tarvii mua lahjoo tollasilla! Rumia!
Mä voisin kokeilla tota kolmatta (ja neljättä) pukua
kokeileppa päälle ja laita mulle kuvaa niin katotaan :lääh:Joo pukin ei todellakaan tarvii mua lahjoo tollasilla! Rumia!
En tosin tällä vartalolla pitäis vaikka olis hienojakin.