The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meän joulupöydässä on kinkku, lämmin- ja kylmäsavulohta, laatikoista porkkana/peruna/lanttu, rosolli, ja jotain tuoresalaattia. Ja tietty sitä lipeekalaa, pottua ja valkokastiketta on pakko olla joka jumalan siunaama aatto. Hyh. Mutta koska oon hyvä esimerkki pojalleni, ja ihan vitun kypsä aikuinen, maistan sitä kuitenkin joka vuosi enkä valita ääneen.

Tänä jouluna aattelin tekasta pitkästä aikaa vegaanisen kinkunkorvikkeen, ja sit teen samanlaisen punajuurisavulohirullan ko spencer. Sen kans on kiva vaihdella reseptejä ko sillä on niin hyvä maku. Ja jos en jaksa askarrella feikkikinkkua, niin sit ostan savutofua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30520502:
*kirjoittaa ylös huomisen to do -listalle etsi syntipukki* :xmas:
Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.

Jostain syystä hyvät ideat ei kanna hedelmää...
 
Niin ja tärkein kaikista, mummin omin pikku kätösin leipomat karjalan piirakat munavoin kanssa. Se on parasta joulussa. Tai no tokihan niitä saa kyllä useammankin kerran vuodessa, mutta mummin tekemät piirakat on vaan parasta mitä maailmasta löytyy :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.

Jostain syystä hyvät ideat ei kanna hedelmää...
Olli Suominenkin palkattiin jossakussa suomivilmissä syntipukiks.:D
 
Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.

Jostain syystä hyvät ideat ei kanna hedelmää...
Hallintoasiain ylitarkastusosasto :LOL:
 
Mä oon niin tuleva ylioppilas. Meillä oli tänään enkun ylppäreitten kuunteluharjotus, ja ympyröin nätisti ne vastaukset siihen kysymyspaperiin :snotty:

Opettaja kyllä pahotteli puutteellisia ohjeita, nii ei ollu mun vika. Muuten kyllä loistin tunnilla, olin ihan suuna päänä ja osasin vastata kaikkiin kysymyksiin. Lähes kaikki meni vielä oikeinkin :D
Kivaa et huomenna on vika koulupäivä ja sit alkaa loma, mut mulla on kolme koetta ekana koulupäivänä. Mahdankohan ehtiä lomailemaan kauheesti.
 
Mä aikanaan ihan oikeesti ehdotin apulaisjohtajalle, et firmaan tarttis perustaa syntipukkitoimisto, mis olis ylipääsyntipukki ja muutama apulaissyntipukki.
Ulospäin se tietty naamioitais jollain vaikuttavala nimellä, kuten hallintoasiain ylitarkastusosasto tms.
Sinne ohjattais valitukset ja aina löytyis joku joka ottaa syyt niskoilleen tai ainakin ilmoittaisi rankaisevansa syyllistä.

Jostain syystä hyvät ideat ei kanna hedelmää...
eiköhän tuolta syylliseksi löytyisi loppujen lopuksi aina se pieni duunari joka on vain totellut käskyjä.
 
Mikä tää on?
Jotain kissanminttua vai hä?
No sitäpä juuri, niinhän tossa paketissa lukeekin :D

Tuota minttupurua on siis tarkoitus pistää tuonne lelun sisään. Jestas, toi on ollut ylivoimaisesti paras minttu tähän mennessä. Muihinkin ne on reagoineet, mutta tästä ne meni ihan sekaisin. Silmät puolitangossa ryömivät lattialla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä