minun. valokuvista tehtyjä. ei kai täällä nyt sentään mitään taidetta ole.wau, sullaki on tauluja
kenen?
minun. valokuvista tehtyjä. ei kai täällä nyt sentään mitään taidetta ole.wau, sullaki on tauluja
kenen?
Olis pitänyt tajuta ottaa, mutta nauroin vedet silmissä ettei tullut mieleenkään . Nyt ne tais jo sammua minttupöllyissänsä. Ehkä jos ne huomenna taas innostuu niin koitan saada pätkän kuvattua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30521074:siun pitää ottaa videonpätkä tuosta.
pyyhkäsikkö akvarellinä vai lotrasikko ihan öljyvärien kans?minun. valokuvista tehtyjä. ei kai täällä nyt sentään mitään taidetta ole.
Sammuivat pöllyissänsäOlis pitänyt tajuta ottaa, mutta nauroin vedet silmissä ettei tullut mieleenkään . Nyt ne tais jo sammua minttupöllyissänsä. Ehkä jos ne huomenna taas innostuu niin koitan saada pätkän kuvattua :xmas:
Niin ja on muuten helppo muistaa tuo merkki kun näkee paketin, kun siinä lukee D&D . DD:n kissojen hyväksymä tuote siisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30521086:Kannattaa. Meillä katti sekoilee kissanminttunapeista, mutta ei noin pöllyssä ole kuin DD:n kisut. Pitänee kokeilla tuota tujumpaa kamaa .
Tässäkin ihan pöllyssä.Olis pitänyt tajuta ottaa, mutta nauroin vedet silmissä ettei tullut mieleenkään . Nyt ne tais jo sammua minttupöllyissänsä. Ehkä jos ne huomenna taas innostuu niin koitan saada pätkän kuvattua :xmas:
Siinä vaiheessa kun napa ei vedäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30521123:Kuinkahan paljon on normaalia syödä ja koskakoha pitäs lopettaa? nim. parit lihikset nakeilla ja nyt mutustelen banaania....
näillä käsillä? tulostan ja lyön kehyksiin. noita pohjosen maisemia tulee seinälle ripusteltua.pyyhkäsikkö akvarellinä vai lotrasikko ihan öljyvärien kans?
Kohta ruutis varmaan kyselee minkä merkkinen tulostin sulla oikeen on.näillä käsillä? tulostan ja lyön kehyksiin. noita pohjosen maisemia tulee seinälle ripusteltua.
sori, luulin että sulla on tauluja mutta näemmä erehdyinnäillä käsillä? tulostan ja lyön kehyksiin. noita pohjosen maisemia tulee seinälle ripusteltua.
tutulta näyttääTässäkin ihan pöllyssä.
https://www.youtube.com/watch?v=sXMmqsqNJXA
On muakin kysytty, mut en o viittiny.sun kyl pitää hakeutua jonkun puolueen ehdokkaaksi vaaleihin
empä taia, olin tällä kertaa ihan väärillä jäljilläKohta ruutis varmaan kyselee minkä merkkinen tulostin sulla oikeen on.
Ja missä kerhossa oikein tulostat.
Mulla kuulemma on, mut en saa nimestä selvää ja on mun milestä ruma kuin mikäkin, joten lojuu nytkin tuola kaapin perukoilla.. meinasin et heitän roskiin mut en oo saanu aikaseks. ( poissa silmistä, poissa mielestä"minun. valokuvista tehtyjä. ei kai täällä nyt sentään mitään taidetta ole.
reissuilta otetut kuvat eivät ole julisteita. ne ovat kokemuksia ja asioita mistä pitää.sori, luulin että sulla on tauluja mutta näemmä erehdyin
juliste ei oo taulu
no ei ny ihan sentään mutta sanotaanko näin että jotain on...Ruutiksella on varmaan olohuoneen seinällä taistelevat metsot....
Tää on oikeesti asiapuhetta.kaikilla paitsi jollain supermalleilla on makkaroita sun muuta
ei me normaalit immeiset niistä piitata, ne on laiffii
Toi puru on voimakkaampaa kuin suihke. Meidän kissoilla on lelu jonka sisällä on tota purua ja ne on ihan sekasin ja pöllyssä siitä. Toinen onnistuu aina saamaan rähinäminttua ja se leipoo turpaan kaikkea mitä näkee. Ihan sama tuleeko vastaan toinen kissa vai kirjahylly, tassua tarjotaanNo sitäpä juuri, niinhän tossa paketissa lukeekin
Tuota minttupurua on siis tarkoitus pistää tuonne lelun sisään. Jestas, toi on ollut ylivoimaisesti paras minttu tähän mennessä. Muihinkin ne on reagoineet, mutta tästä ne meni ihan sekaisin. Silmät puolitangossa ryömivät lattialla
Jep . Harmittavan lihavaksi vaan päästetty raukka |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30521146:
Meillä lähinnä puruja kans käytetty, mutta tämä nimenomainen tuote tuntui olevan paljon tehokkaampaa kuin muut mitä tähän mennessä kokeiltu.Toi puru on voimakkaampaa kuin suihke. Meidän kissoilla on lelu jonka sisällä on tota purua ja ne on ihan sekasin ja pöllyssä siitä. Toinen onnistuu aina saamaan rähinäminttua ja se leipoo turpaan kaikkea mitä näkee. Ihan sama tuleeko vastaan toinen kissa vai kirjahylly, tassua tarjotaan