Mistä mä löytäsin n. metrin mittasia kuivia kuusipölkkyjä halkasijaltaan n. 0,5m.
Mahoton pörrö :Ohöh, survival tyyppinen puukko ja ohtalamppu
Ai tarkoitat silleen että etupimpistä tuleekin tapapimppi?alkaako naurattaa jos sukuelimet on toisinpäin käännettynä
niimpä, sitähän minäkin
MettästäAlkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30518215:Mistä mä löytäsin n. metrin mittasia kuivia kuusipölkkyjä halkasijaltaan n. 0,5m.
Musta tuo ei oikein toimi kumminkaan päin. Ei kusipäät useinkaan ajattele, että vittu ku mää oonki kusipää, toivottavasti kukaan ei joudu tämmösen kans oleen. Ku niitten toisten syytähän kaikki aina on.alkaako naurattaa jos kysyy saman kysymyksen mutta sukupuolet toisinpäin käännettynä
niimpä, sitähän minäkin
Ei muuten oo oikeesti huono idea!höh, survival tyyppinen puukko ja ohtalamppu
Onkstää semmonen vakiintuneen vaimoihmisen tavara, jota vaan niinku tavan vuoksi?Ai tarkoitat silleen että etupimpistä tuleekin tapapimppi?
Jaa-a.....:O On sulla kysymykset.:O
*LOL*Onkstää semmonen vakiintuneen vaimoihmisen tavara, jota vaan niinku tavan vuoksi?
Kuiviako?Mettästä
Oooh, tuota en oo käyttänyt vielä.Onkstää semmonen vakiintuneen vaimoihmisen tavara, jota vaan niinku tavan vuoksi?
No voi siellä olla jotain pystyynkuolleita :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30518251:Kuiviako?
Minä niin toivoisin että mies pitäis hiuksia. Hänellä on maailman hienoin hiusraja, mutta ei, ei hän halua, siitä on kuulema liikaa vaivaa ja hiostaakin.Mää oon kaljun kanssa. Niinhän sanotaan ettei järki ja tukka pysy samassa päässä, mut mä olen huomannut että aina on se yksi poikkeus joka vahvistaa säännön.
sen pojan isä on ollu muutaman kerran ennenki pappia kyytissäEi muuten oo oikeesti huono idea!
Ei kukaan ukko halua olla iso karvainen vauva, ne on kaljuja sen takia kun ei tukka kasva kunnolla. Kaljut yrittää sitten muka partaa kasvattaa että eivät näytä aivan paljaalta munapäältä.Mää oon kaljun kanssa. Niinhän sanotaan ettei järki ja tukka pysy samassa päässä, mut mä olen huomannut että aina on se yksi poikkeus joka vahvistaa säännön.
jos rämmeältä kaataa pystyynkuivaneen kuusen ja jättää tyvestä puolen metrin pätkän pois niin itse asiassa, aika kuivaa tavaraa saaNo voi siellä olla jotain pystyynkuolleita :xmas:
Ainiin tietty ne on märkiä kun on talvi ja silleen
Kutsutaan myös toisinaan pakkoraoksiOnkstää semmonen vakiintuneen vaimoihmisen tavara, jota vaan niinku tavan vuoksi?
En siis ihan höpöjä puhellut :xmas:jos rämmeältä kaataa pystyynkuivaneen kuusen ja jättää tyvestä puolen metrin pätkän pois niin itse asiassa, aika kuivaa tavaraa saa
aika sonni pitää olla jos pakkoraon eessä rupejaa tojimaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30518273:Kutsutaan myös toisinaan pakkoraoksi
kaapuntilaisröökynältä yllättävänki terävä huomioEn siis ihan höpöjä puhellut :xmas:
Siinäs näet, aina voi oppia uutta. Etenkin palstalta :flower:Oooh, tuota en oo käyttänyt vielä.
"Heruuks?"
"En mä viiti tavan vuoksi"