hi-us
Voi ko olis sillon 15-kesäsenä tienny montako pyhää päätöstä sitä elämässään tuleekin rikkomaanMiun miehen hiukset on alaselkään asti, ne on sille vissiin maailman tärkein asia. Minuu ne on kyllästyttäny vuosia mutta ei se niistä luovu.
Joskus teininä lupasin ja vannoin etten oo miehen kans jolla on pidemmät hiukset ku miulla vaan näin on päässy käymään. Tosin sillon ku tavattiin niin miehel oli aina tosi lyhyt siili.
Mä oli suunnilleen ton ikänen kun vannoin etten mee ikinä naimisiin tai tee lapsiaonnex mulla on niin pitkä aika siitä ku olin 15 että en enää muista että mitä tulin vannoneeksi
näin äkkiä en keksi että mitä olisin voinut pahasti rikkoa
Toihan on julkisestikin suositeltu tapa! (niksi-pirkka)Noni, se on sitten säälittävyyden huippuki saavutettu.
Poljen kuntopyörällä ja palstailen :snotty:
Mä oli suunnilleen ton ikänen kun vannoin etten mee ikinä naimisiin tai tee lapsia
Jospa joku sellanen vähän vaativampi.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Röyh-Mies;30518404:Ilmeeni, kun ehdotan Lispetille treffejä.
Hauskaa suihkua :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30518494:Mun pitäis lähtee
suihkuun
Hauskaa suihkua :wave:
Joko kaikki meni nukkumaan? Eihän kello oo mitään!
Hauskaa suihkua :wave:
[video=youtube_share;9cNZs_SKdGQ]http://youtu.be/9cNZs_SKdGQ[/video]Hauskaa suihkua :wave:
Prinsessa!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518528:
:ashamed:Prinsessa!:heart:
Voi kuin söpö, vähän ujon oloinen . Sulla on ainakin ollut järkevämpi pukeutumistyyli kuin mulla saman ikäisenäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30518528: