The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muksu oli niin väsy, että halusi jo nukkumaan. Kohta on nukkunut puoli tuntia.
Aikainen lintu madon nappaa, huomenna ihanan pierteänä.:)

Muuten, ajattelin sua tossa yks päivä kun tsiigailin Ebaysta teelusikoita! Oletko niihin koskaan retkahtanu?

Oon ollu henkeen ja vereen etenkin lamppu/tuoli/purkki fani mutta nyt noi teelusikat kummittelee.:D
 
Aikainen lintu madon nappaa, huomenna ihanan pierteänä.:)

Muuten, ajattelin sua tossa yks päivä kun tsiigailin Ebaysta teelusikoita! Oletko niihin koskaan retkahtanu?

Oon ollu henkeen ja vereen etenkin lamppu/tuoli/purkki fani mutta nyt noi teelusikat kummittelee.:D
Ööö....kaapissa on tusina posliinisia lusikoita :) Niitä löytyy. Lusikkaosa on onneksi metallia, näitä ei muuten raaskisi käyttää.

Portmeirion Pomona Tea Spoons S/6 - Portmeirion UK
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30517999:
Hejsan allihopa :wave:.

Se alkaisi olemaan tip tap meininki :xmas:. Lahjat siis kasassa. Nyt vain pakettia väsämään. Ruokapuoli kun pistetään järjestykseen ja kuusi pystyyn niin saa pukki tulla :p. Siivoamisen jätän ensi vuodelle :D.
:wave:

Joululahjavalvojaisia tässä kans mietin ja tsuumaan, joutunen muiluttamaan nämä joka paikan nuuskijat jälleen ympäri pitäjää...ja kuusi varmaan nyt viikonloppuna käydään hakemassa, ellei jopa kaksikin...

Esikoinen tahtois semmosen ihan pikkasen omaan huoneeseensa tunnelmaa luomaan, sen isomman laitan tuonne parvekkeelle loistamaan.

Ja kaapeissa en meinannut viettää minäkään tätä joulua, saapi tulla näine hyvineen. Sapuskahankinnat ja viimeiset leipomiset ja a vot - sitten vaan pukin parran kiskomista ja rapsuttelua leuan alta ja silleen :D
 
Meijän pittää visiin ostaa lisää joulusuklaata,alkaa olemaan vähissä jo :p
Ukon kanssa siivottiin yhessä ja muovikuusi ja pari pientä valopuuta laitettiin esiin. Joulusapuskat ostetaan varmaan viikonloppuna,ainakin suurinosa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:wave:

Joululahjavalvojaisia tässä kans mietin ja tsuumaan, joutunen muiluttamaan nämä joka paikan nuuskijat jälleen ympäri pitäjää...ja kuusi varmaan nyt viikonloppuna käydään hakemassa, ellei jopa kaksikin...

Esikoinen tahtois semmosen ihan pikkasen omaan huoneeseensa tunnelmaa luomaan, sen isomman laitan tuonne parvekkeelle loistamaan.

Ja kaapeissa en meinannut viettää minäkään tätä joulua, saapi tulla näine hyvineen. Sapuskahankinnat ja viimeiset leipomiset ja a vot - sitten vaan pukin parran kiskomista ja rapsuttelua leuan alta ja silleen :D
Ja pukin polvella istuskelua :ashamed:.

Kotikalja pitää muistaa pistää tulemaan :p.
 
:wave:

Joululahjavalvojaisia tässä kans mietin ja tsuumaan, joutunen muiluttamaan nämä joka paikan nuuskijat jälleen ympäri pitäjää...ja kuusi varmaan nyt viikonloppuna käydään hakemassa, ellei jopa kaksikin...

Esikoinen tahtois semmosen ihan pikkasen omaan huoneeseensa tunnelmaa luomaan, sen isomman laitan tuonne parvekkeelle loistamaan.

Ja kaapeissa en meinannut viettää minäkään tätä joulua, saapi tulla näine hyvineen. Sapuskahankinnat ja viimeiset leipomiset ja a vot - sitten vaan pukin parran kiskomista ja rapsuttelua leuan alta ja silleen :D
Oon pessyt kaapit putipuhtaaksi antaumuksella tänä vuonna ja muuten onkin joka nurkka täynnä pakattua säkkiä ja laatikkoa ja joka laatikon väliin on pesinyt kilo koirankarvaa. Juurikin tunnelma kohdillaan...
 
IhQ
Miun pitäs päästä vielä kaupoille, vielä puuttuu pari lahjaa. En vaan tiiä millon ja mitä. Jee...: /
Enkä oo jaksanu ees jouluvaloja kaivella esille. Lapset etsi pari pikkukuusta, ne onkin ainoot mitä joulusta meil on näkyvillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pakko vielä mainita ihan vaan jos joku tarvii vinkkejä miten torjua mies. Minun miehen mukaan mulla on mitä hienoimpia selityksiä ja ne on niin persoonallisia että niistä vois tehdä kirjan. Tällä viikolla olin ihan sika väsynyt töistä kun piti juosta ilman taukoja ja käydä neljästi miljoonan rapun takana kellarissa ja jalat oli muusia ja ylitöiksikin meni, niin puoliunessa olin mutissut "ei nyt ihan oikeesti, oon juossut ruumishuoneella koko päivän".... :D
 
Ööö....kaapissa on tusina posliinisia lusikoita :) Niitä löytyy. Lusikkaosa on onneksi metallia, näitä ei muuten raaskisi käyttää.

Portmeirion Pomona Tea Spoons S/6 -*Portmeirion UK
Nuo on vähän uudempia mutta ihania!

Meillä on miehen isän vanhoja hopeasettejä, aika erikoisen päheitä, mutta eipä niitä raaski käyttää ja olen aina keksinyt parempaa tekemistä kun hinkata niitä kiiltäväks.:vampire:

Pistin ebayhin vintage teaspoon ja siitä se sitten lähti.
Tekis mieli tilata joku vanha setti, vaikka itelleen uudenvuodenlahjaks.:D

Siis miks maailmalla on kaikkee sellasta kivaa mitä täällä tuppulassa ei ole!
Kato nyt näitäkin, ompa erikoisia:O:

 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja IhQ
..aattelin perjantaina alotella nuita leipomisia meijen omalle porukalle ja sitten näille ihanille rakkaille kummituksille ja anopintekeleelle kiitokseksi ja makupalaksi. Kukkasia emme siis nyt laittele eikä mitään kynttilöitä, suuta makiaksi vaan.

Anopintekeleelle teen semmosen konjakki-luumu- konjakkikakun :rolleyes: :p..jotta pirtsakoissa tunnelmissa sitten saadaan tämä vuosi päätöksiin ;). Sitten meinasin tehdä parit kolmet piparkakkukranssit, parit piparkakkukuuset, kuivakakkuja (appelsiinisuklaa) ja kookossuklaapatukoita. Ja parit herkkupurnukat laitan eli niihin ainekset munia ja rasvaa lukuunottamatta ja ohjeen purkin kylkeen kiinni. Saavat leipoa itse tai olla leipomatta ja lahjoittaa sitten toiselle - ihan miten vaan.

Ja omalle porukalle sitten jotain pientä, pipareita nyt ainakin, kun ne ovat mun jemmapaikoista huolimatta kärsineet armotonta hävikkiä :O...että kuka meillä kaapissa sitten asuu??!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pakko vielä mainita ihan vaan jos joku tarvii vinkkejä miten torjua mies. Minun miehen mukaan mulla on mitä hienoimpia selityksiä ja ne on niin persoonallisia että niistä vois tehdä kirjan. Tällä viikolla olin ihan sika väsynyt töistä kun piti juosta ilman taukoja ja käydä neljästi miljoonan rapun takana kellarissa ja jalat oli muusia ja ylitöiksikin meni, niin puoliunessa olin mutissut "ei nyt ihan oikeesti, oon juossut ruumishuoneella koko päivän".... :D
ei tartte kertoo, me ukkomiehet tiietään ne jo kaikki
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä