Lokakuussa ostin muovipussillisen suklaata yms joulua varten. Jotkut hiiret ovat ne syöneet, viimoinen marmelaadirasia aukesi juuri.
Aikainen lintu madon nappaa, huomenna ihanan pierteänä.Muksu oli niin väsy, että halusi jo nukkumaan. Kohta on nukkunut puoli tuntia.
Ööö....kaapissa on tusina posliinisia lusikoita Niitä löytyy. Lusikkaosa on onneksi metallia, näitä ei muuten raaskisi käyttää.Aikainen lintu madon nappaa, huomenna ihanan pierteänä.
Muuten, ajattelin sua tossa yks päivä kun tsiigailin Ebaysta teelusikoita! Oletko niihin koskaan retkahtanu?
Oon ollu henkeen ja vereen etenkin lamppu/tuoli/purkki fani mutta nyt noi teelusikat kummittelee.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30517999:Hejsan allihopa :wave:.
Se alkaisi olemaan tip tap meininki :xmas:. Lahjat siis kasassa. Nyt vain pakettia väsämään. Ruokapuoli kun pistetään järjestykseen ja kuusi pystyyn niin saa pukki tulla . Siivoamisen jätän ensi vuodelle .
Oikein! Jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen on vähintäänkin oltava kuoleman kielissä ennen kuin sortuu apua pyytämään, jos silloinkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30517976:Jos en ite pärjää niin ollaan sit pärjäämäti
Ja pukin polvella istuskelua :ashamed:.:wave:
Joululahjavalvojaisia tässä kans mietin ja tsuumaan, joutunen muiluttamaan nämä joka paikan nuuskijat jälleen ympäri pitäjää...ja kuusi varmaan nyt viikonloppuna käydään hakemassa, ellei jopa kaksikin...
Esikoinen tahtois semmosen ihan pikkasen omaan huoneeseensa tunnelmaa luomaan, sen isomman laitan tuonne parvekkeelle loistamaan.
Ja kaapeissa en meinannut viettää minäkään tätä joulua, saapi tulla näine hyvineen. Sapuskahankinnat ja viimeiset leipomiset ja a vot - sitten vaan pukin parran kiskomista ja rapsuttelua leuan alta ja silleen
Varmaan megalomaaninen päänsärky. Voi sinnuu :hug:Muksuja nukkumaan ja sitten oon luvannut kuulema lempee (mitään en tunnusta enkä muista enkä ole allekirjoittanut).. Eli päähän koskee ja leikin nukkuvaa...
Täällä revettiin nauramaan.:O
Oon pessyt kaapit putipuhtaaksi antaumuksella tänä vuonna ja muuten onkin joka nurkka täynnä pakattua säkkiä ja laatikkoa ja joka laatikon väliin on pesinyt kilo koirankarvaa. Juurikin tunnelma kohdillaan...:wave:
Joululahjavalvojaisia tässä kans mietin ja tsuumaan, joutunen muiluttamaan nämä joka paikan nuuskijat jälleen ympäri pitäjää...ja kuusi varmaan nyt viikonloppuna käydään hakemassa, ellei jopa kaksikin...
Esikoinen tahtois semmosen ihan pikkasen omaan huoneeseensa tunnelmaa luomaan, sen isomman laitan tuonne parvekkeelle loistamaan.
Ja kaapeissa en meinannut viettää minäkään tätä joulua, saapi tulla näine hyvineen. Sapuskahankinnat ja viimeiset leipomiset ja a vot - sitten vaan pukin parran kiskomista ja rapsuttelua leuan alta ja silleen
Muuttopuuhissa tulee taputeltua niin monta asiaa kerrallansa kuntoon :hug:....paitti ne koirankarvat, ne ovat ikuisiaOon pessyt kaapit putipuhtaaksi antaumuksella tänä vuonna ja muuten onkin joka nurkka täynnä pakattua säkkiä ja laatikkoa ja joka laatikon väliin on pesinyt kilo koirankarvaa. Juurikin tunnelma kohdillaan...
Nuo on vähän uudempia mutta ihania!Ööö....kaapissa on tusina posliinisia lusikoita Niitä löytyy. Lusikkaosa on onneksi metallia, näitä ei muuten raaskisi käyttää.
Portmeirion Pomona Tea Spoons S/6 -*Portmeirion UK
Oikein! Jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen on vähintäänkin oltava kuoleman kielissä ennen kuin sortuu apua pyytämään, jos silloinkaan.
ei tartte kertoo, me ukkomiehet tiietään ne jo kaikkiPakko vielä mainita ihan vaan jos joku tarvii vinkkejä miten torjua mies. Minun miehen mukaan mulla on mitä hienoimpia selityksiä ja ne on niin persoonallisia että niistä vois tehdä kirjan. Tällä viikolla olin ihan sika väsynyt töistä kun piti juosta ilman taukoja ja käydä neljästi miljoonan rapun takana kellarissa ja jalat oli muusia ja ylitöiksikin meni, niin puoliunessa olin mutissut "ei nyt ihan oikeesti, oon juossut ruumishuoneella koko päivän"....
Mitä mieltä olet uros leijonan "hiuksista". eikö tollaset "hiukset olisi enempi naisten juttu, onkohan akka leijonat kateellisia?
Aha, vaihdoit eläintä.Mitä mieltä olet uros leijonan "hiuksista". eikö tollaset "hiukset olisi enempi naisten juttu, onkohan akka leijonat kateellisia?
Mulla on semmosia selityksiä takataskussa ettei niitä voi todeksi uskoa (vaikka tokihan ne on ihan totta kaikki)..ei tartte kertoo, me ukkomiehet tiietään ne jo kaikki
Olisitko kateellinen jos sun ukolla olis tuollaiset värikkäät tuuheat "hiukset" mutta sulla ei?Aha, vaihdoit eläintä.