:hug:Saako ruikuttaa vähän valivalia?
Kiitos.
Laitoin eilen ex- rouvakullalle viestiä ja kysyin vanhemman pojan synttärijärjestelyistä ja jouluaikatauluista. Vastaus kuului, että poika juhlii synttäreitä kavereidensa kanssa ja jouluna heillä on uusperhekuviot.
Taannoin kysyin kuopuslikan synttäreistä, niin vastaus kuului, että niitä vietetään myöhemmin.
Tuommoiset vastaukset vaan eivät mitenkään vastaa kysymykseeni, että mikä olisi sopiva päivä minun piipahtaa käymään siten, että siellä olisi joku paikallakin.
Ilmeisesti sellaista päivää ei sitten ole eikä tule.
Ex- rouvakullan miessuhteet tai uusperhekuviot eivät minua kiinnosta, eivätkä ole millään muotoa kuuluneet minulle yli kolmeen vuoteen. Mutta jos lähden erikseen sopimaan muksujen kanssa heidän aikatauluistaan ja etsin sopivan päivän ja järjestän alleni auton, niin saan soittaa viiskyt puhelua. Sen sijaan, että rouva viitsisi infota päivästä, jolloin jouluviikolla ovat paikalla.
Olen paska ja erittäin vittumainen tyyppi, mutta jos vaivaudun kysymään, niin luulisi minullekin voivan vastata. En enää vaivaudu. Se päivä jolloin muutan erakkomökkiin ja heitän hyvästit sivistykselle ja ihmisille on taas yhtä päivää lähempänä.
Kun aloitatte kolmannen maailmansodan, niin koittakaa olla häiritsemättä siitä aiheutuvalla metelillä. Suutun jos rauhaani häiritään.
No johan on melkoista olemista ex- rouvalta...mutta entäs jos soittaisit ja kysyisit asiasta suoraan synttärisankarilta?