Iltaa! Kyl mä nyt oon niin iloinen. Duunit jatkuu näillä näkymin puol vuotta ja sitten taas kattellaan.
Mä tulin samaan ajatukseen kun kävin siellä viimeksi vuonna 2003..tsadi on niin nähty
Juu. Tää ei o ihmisen paikka lainkaan. Hiukan käy sinua kateeksi kun olet onnistunut säilyttämään tsadiin hyvät välit.olen selkä, tsadi on taas niin nähty
mun mielestä se on minimi, mulla sylettää aina jos pitää käydä Oulua etelämpänäJuu. Tää ei o ihmisen paikka lainkaan. Hiukan käy sinua kateeksi kun olet onnistunut säilyttämään tsadiin hyvät välit.
Mun mielestä semmoinen neljäsataa kilsaa olis hyvä väli.
No jaa, kyl se kumin kanssa sohlaaminen on sohlaamista. Tilapäissuhteisiin tarkoitettu. Ei kaikkea tartte panna mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30505991:
Joo. Ihan sillä mä ton lukeman laitoin, että tästä on lähimpään ihmisten pitäjään etelä- pohjammaalle toi matka.mun mielestä se on minimi, mulla sylettää aina jos pitää käydä Oulua etelämpänä
No noista irtosuhteistahan tossa kyse on, kun kerta on HIV&AIDS kampanjan-slogan. Mää oon kyllä kuvitellu, että juurikin jokaista äijää pitäs päästä testaamaan joka vastaan tulee.. Eiku ööö, ootas..No jaa, kyl se kumin kanssa sohlaaminen on sohlaamista. Tilapäissuhteisiin tarkoitettu. Ei kaikkea tartte panna mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mutta a2m on se, joka siitä joutuu kärsimään, jos siitä jotain tulee. Summasummarum... Kyllähän se sähläämistä on ja tunnelmaa vähä latistaa, mutta oon sitte ennemmin ilman tai mansikkamatoni kanssa, kuin paljaalla ihmisen kanssa, jolla mulla ei ole mitään enempiä suhteita/tietoja taudeista. Ne kun sattuu olemaan tätä nykypäivää, ettää jokatoisella on joku kuppa tai klamydia.a2m:n on helppo sanoo kun se ei ole hän joka kumihuppuun joutuu pukeutumaan
no kieltämättä tuo olis kaikista huonoin vaihtoehtoAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30506032:Mutta a2m on se, joka siitä joutuu kärsimään, jos siitä jotain tulee. Summasummarum... Kyllähän se sähläämistä on ja tunnelmaa vähä latistaa, mutta oon sitte ennemmin ilman tai mansikkamatoni kanssa, kuin paljaalla ihmisen kanssa, jolla mulla ei ole mitään enempiä suhteita/tietoja taudeista. Ne kun sattuu olemaan tätä nykypäivää, ettää jokatoisella on joku kuppa tai klamydia.
Kun se kumi nyt vaan sattuu edelleen olemaan ainoa, joka suojaa myös taudeilta. Ja esim. HIV näkyy vasta 3kk kuluttua tarttumisesta. Ken sitte tahtoo vaikka seurustella 3kk harrastamatta seksiä, niin siitä vaan, mä en kyllä välltämättä taho.no kieltämättä tuo olis kaikista huonoin vaihtoehto
en tunnusta olevani väärässä kun määhän oon samaa mieltä a2m:n kanssa siitä että satunnaisia sutturoita ei kannata vedellä paljaallaTaasko tää kortsukeskustelu riitauttaa. Mää paan riidan poikki ja voita väliin; oon samaa mieltä alastulon kanssa ja met ollaan oikeessa, pojat on väärässä. Asia loppuun käsitelty.
Mankeli olis kiva. Ja semmonen robotti minkä kamssa vois laipata puhtaat lakanat kaappiin. Kelpais.Kyl muuten täytyy sanoa, että tommottinen kunnollinen pyykkitupa varustettuna pro- koneilla on hyvä keksintö.
Tunnin keikka ja ny on taas puhdasta ja kuivaa kaapissa.
...mankeli tuolt kyl puuttuu...
Mie en tajua mikä siinä on epäselvää ja riitaa aiheuttavaa.Taasko tää kortsukeskustelu riitauttaa. Mää paan riidan poikki ja voita väliin; oon samaa mieltä alastulon kanssa ja met ollaan oikeessa, pojat on väärässä. Asia loppuun käsitelty.