En, ei ole viel lääkärilt lupaa, mut just kävin antamassa neuvoo kinkun paistoon tuolla isolla puolellaMajuri tais ottaa sitä vol 80- ainetta???
En, ei ole viel lääkärilt lupaa, mut just kävin antamassa neuvoo kinkun paistoon tuolla isolla puolellaMajuri tais ottaa sitä vol 80- ainetta???
:hug: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30504827::headwall:
Koska mä tiiä että valitat hauskasti ni mullekin saa laittaa luettavaks, jos viittii.Mun valituksesta tili himpun päälle 260 sanaa. Vielä pitäs kirjottaa puhtaaks.
Ainakin oon hyvä valittamaan
Tossa kapteeni Haddockkia lontooksi, jos siitä olis apua...Mun valituksesta tili himpun päälle 260 sanaa. Vielä pitäs kirjottaa puhtaaks.
Ainakin oon hyvä valittamaan
Ei tosta kyllä mitenkään hauska tulluKoska mä tiiä että valitat hauskasti ni mullekin saa laittaa luettavaks, jos viittii.
Fucking awesome!:heart:Ei tosta kyllä mitenkään hauska tullu
Mut ehkä voisin lisätä sinne pari wtf:a, for fucks sakea ja you god damn brainless motherfucking assholes, i'll never ever visit at your fucking store again. Actually i'd like to burn that shitshtore to the ground. Ps, fuck off. And when you get there, fuck off some more. Keep fucking off until you get back here, then fuck off some more. Cincearly yours, Giraffe.