No mutta hihku ihmeessä, sehän on ihana asia, että mulle on tulossa pieni veljenlapsi :heart: :heart: :heart: :xmas:Minä täällä meinasin käydä jo hihkumaan!!!!!:kieh:
Niin tosiaan joo!No mutta hihku ihmeessä, sehän on ihana asia, että mulle on tulossa pieni veljenlapsi :heart: :heart: :heart: :xmas:
Ei kai se niin väliä vaik olis pehmeekin ku voit taikoa sen kovaks.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30504169:Mie oon ollut tosi kiltti. Mie toivon oikein kovaa pakettia .
Loistava näkökulmaEi kai se niin väliä vaik olis pehmeekin ku voit taikoa sen kovaks.:xmas:
Väitätkö, että mie oon jo niin vanha akan ruttana :stick:köpänderi olis aika sopeva hellu ikääntyneelle herrasmiehelle
Mä en ole koskaan tehny verestä mitään, mutta mummu teki mykyjä ja lettusia, ne oli kyllä something else.Verilättyjä örp. Vaan olispa hauska saada joskus vielä kotitekosiaki eikä vaan näitä pirkka-sedän : /
no en vaan viittan tuohon sun kykyyn taikoa pehmeä kovaksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30504199:Väitätkö, että mie oon jo niin vanha akan ruttana :stick:
Voitaisiin tehdä joskus yhdessä kotitekosia . Samalla voisi siemailla muutaman viisasten juoman .Verilättyjä örp. Vaan olispa hauska saada joskus vielä kotitekosiaki eikä vaan näitä pirkka-sedän : /
Itelleen taitaa pedata paikkaa.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30504199:Väitätkö, että mie oon jo niin vanha akan ruttana :stick:
en sunkaan, mulla on jo paikkaItelleen taitaa pedata paikkaa.:xmas:
Eei, mut nuorukaiset ei tartte kovettumistaikoja.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30504199:Väitätkö, että mie oon jo niin vanha akan ruttana :stick:
Uskaltanneeko, ku ollaan jo valmiiksi niin viksuja, että meistähän voi tulla turhankin säkenöiviä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30504206:Voitaisiin tehdä joskus yhdessä kotitekosia . Samalla voisi siemailla muutaman viisasten juoman .
Mitens ne kyöpsin taiat, eikö ne pädekään.:xmas:en sunkaan, mulla on jo paikka
eikä musta ole moneksi
Ai niin :O. Tosin koskaan ei voi olla liikaa loistokkuutta :xmas:.Uskaltanneeko, ku ollaan jo valmiiksi niin viksuja, että meistähän voi tulla turhankin säkenöiviä :xmas:
Niijjoo köpsy laitetaanko samalla niitä lihiksiä verihöyryssä
oiskoon nuo sentään ihan niin vahvoja taikaloitsujaMitens ne kyöpsin taiat, eikö ne pädekään.:xmas: