The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30505430:
Pitihän sitä vettä ny alkaa sataan lujasti, kun mun pitää lähtee sotkee fillarilla koululle :mad:
No vaihtovaatteet reppuun ja menoks, illalla ehkä ysin jälkeen pääsis palstaileen vähän enemmän. Kauhee ku on muka kiire :D
Ajelehan varovasti. Ja hyvää kouluiltaa.:kiss:
 
Fucking awesome!:heart::D
Tuollaisissa tehtävissä saisit kyllä hienosti toteutettua ihtees, ku ei tartte olla mitään asiatekstiä.
Käytä hyväkses nyt nää kerrat, kuitenki seuraavaks joudut kirjoittaa jotaki historiaa rautakanki perseessä.:D
Oho, jälkimmäisen some moren piti muuten olla again.

Emmää usko et englantia joutuu kirjottamaan kanki perseessä, se on kivaa :) länsinaapurin kieli on asia erikseen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oho, jälkimmäisen some moren piti muuten olla again.

Emmää usko et englantia joutuu kirjottamaan kanki perseessä, se on kivaa :) länsinaapurin kieli on asia erikseen :D
Tarkoitin tolla rautakangella sitä että pitää kirjottaa just jostain tietystä ja asiaa.
Kiva kun on aihe vapaa ja siinä sä kyllä loistat. Enkä nyt tarkoita sitä ettet loistasi jos joutuu jostain tietystä aiheesta asiaa kirjoittamaan....anti olla.:LOL:
 
Tarkoitin tolla rautakangella sitä että pitää kirjottaa just jostain tietystä ja asiaa.
Kiva kun on aihe vapaa ja siinä sä kyllä loistat. Enkä nyt tarkoita sitä ettet loistasi jos joutuu jostain tietystä aiheesta asiaa kirjoittamaan....anti olla.:LOL:
No enköhän mää tehtävän ko tehtävän väännä hetkessä lontooks, vaikka olis kuinka kankee bärsiissä :D

Mutta tajusin kyllä mitä meinasit, että tack so mycket vaan!
 
Mun pitäis oikeasti panostaa mitä kirjoitan. Yleensä ajatus on kyllä 100% mutta jaksan kirjoittaa siitä vaan osan ja senkin epäselvästi. Ei kovin hedelmällinen tyyli keskustelupalstalla.:LOL:

Pitäis varmaan hakea joku diagnoosi, sehän on muotia nykyään.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30505498:
Päivää :wave:

Pikavisiitti ruokailun ohessa ja sit lempityttöö kattoo :)
Hola hola!:wave:

Pitäkää kivaa.:)
 
No nyt loppu nauru. Tyttö toi ussan kokeen!

6 puokki.:O Mitä mä oon tehny väärin!!!11?:D

Kiitettäviä on pukannu vähän joka kokeesta ja nyt tällänen notkahus.
Tosiaalta olihan niillä viimeviikolla neljät kokeet ja tyttö kävi päiväreissulla Tallinnassa, eli oli yhen päivän pois.

Nyt erotaan kyllä kirkosta, mä en kestä.:kieh::D
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
No nyt loppu nauru. Tyttö toi ussan kokeen!

6 puokki.:O Mitä mä oon tehny väärin!!!11?:D
Mulla oli lukiossa hissanmaikan kanssa diili. Jaksoon kuului kaks koetta. Ensimmäisestä hän antoi mulle kutosen ja toiseen mä en osallistunut. Win- win. Mä pääsin kurssista läpi ja hän säästyi lukemasta mun mielipiteitäni historiasta.

Ussankokeissa mulla oli joka kokeessa ja kysymyksessä aina vakiovastaus, johon sit kysymyksenasettelun mukaan vaihdoin henkilöiden ja paikkojen nimiä ja samassa kokeessa tietty sana- ja lausejärjestyksiä. Sillä sai aina seiskan.
 
Ei kehvatsu, täytyy tässä poiketa vielä kaupoilla.
Tytöltä repes mekosta tylli männä juhlissa, sitä ei saa ees korjattua, ja juhlat tulossa.
Nyt täytyy ihan keskittyä.

So long suckers!:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30505590:
Lispetti prkl. et oo käyny tänää tiskaamassa mun tiskejä :stick:
Apua! Hitto ku ei enää musita nykyään mitään?:O
Laita likoomaan ne, tuun huomenna!


Nyt heippanterit!

Meni jo------------>
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä