The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Koulua tänäänkin, mie meinasin jo eilen räjäyttää pääni kun ope yritti selittää niitä juttuja. Tuntui ettei sillä itelläänkään ollu ihan hanskassa hommat, välillä aihe karkaili melkoisen kauaskin.
 
Koska mä tiiä että valitat hauskasti ni mullekin saa laittaa luettavaks, jos viittii.:D
Ei tosta kyllä mitenkään hauska tullu :D

Mut ehkä voisin lisätä sinne pari wtf:a, for fucks sakea ja you god damn brainless motherfucking assholes, i'll never ever visit at your fucking store again. Actually i'd like to burn that shitshtore to the ground. Ps, fuck off. And when you get there, fuck off some more. Keep fucking off until you get back here, then fuck off some more. Cincearly yours, Giraffe.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei tosta kyllä mitenkään hauska tullu :D

Mut ehkä voisin lisätä sinne pari wtf:a, for fucks sakea ja you god damn brainless motherfucking assholes, i'll never ever visit at your fucking store again. Actually i'd like to burn that shitshtore to the ground. Ps, fuck off. And when you get there, fuck off some more. Keep fucking off until you get back here, then fuck off some more. Cincearly yours, Giraffe.
Fucking awesome!:heart::D
Tuollaisissa tehtävissä saisit kyllä hienosti toteutettua ihtees, ku ei tartte olla mitään asiatekstiä.
Käytä hyväkses nyt nää kerrat, kuitenki seuraavaks joudut kirjoittaa jotaki historiaa rautakanki perseessä.:D
 
Mulla on halvat huvit, tiedän: Voi veljet mä nauroin tänään ääneen ku kattelin tota Hakaniemen joulukuusta.
Kukakohan sen on koristellu!?:LOL: Ne valoköynnökset roikkuu siinä ihan miten sattuu.:D

Tuli sellanen aatos, että joku jenkkiläinen tulee sieltä täydellisten joulukuusien maasta, pysähtyy tohon torin kupeeseen ja on niinku et :O. :LOL::LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä