The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on kämppäkaveri!

Joku perhanan porsas joka likastaa mun vaatteeni, käyttää mun astioitani eikä tiskaa, syö mun ruokiani, polttaa röökejäni, juo olusiani ja sotkee mun kämppäni.

Just hänen jäljiltään piti käydä viemässä koneellinen pyykkiä pesutupaan.

En o koskaan häntä nähny, mut jonain päivänä saan hänet itse teossa kiinni ja sit hänelle ei kunnian kukko laula. Prkl.
 
Hyvää iltaa :wave:

Kyllä vaan ihminen tulee pienestä iloiseksi ja onnelliseksi. Hyvin keskenään toimeen tulevat lapset ja pieni rauhallinen hetki kahvikupposen ääressä riitti taas. Elämäni tämän hetken 3 tärkeintä lasta. Mitenkä noin pienessä ajassa voi jostakin tulla niin tärkeä. Nyt on herkkää joo :D
 
Spencer Hastings
Ihmisillä on järkyttävän paska (=eri kuin mun) matto- ja päiväpeittomaku. En löydä mistään siedettäviä käytettynä. Onko teillä vinkata hyviä nettikauppoja?
 
No jaa, kyl se kumin kanssa sohlaaminen on sohlaamista. Tilapäissuhteisiin tarkoitettu. Ei kaikkea tartte panna mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
No noista irtosuhteistahan tossa kyse on, kun kerta on HIV&AIDS kampanjan-slogan. Mää oon kyllä kuvitellu, että juurikin jokaista äijää pitäs päästä testaamaan joka vastaan tulee.. Eiku ööö, ootas.. :LOL:
 
a2m:n on helppo sanoo kun se ei ole hän joka kumihuppuun joutuu pukeutumaan
Mutta a2m on se, joka siitä joutuu kärsimään, jos siitä jotain tulee. Summasummarum... Kyllähän se sähläämistä on ja tunnelmaa vähä latistaa, mutta oon sitte ennemmin ilman tai mansikkamatoni kanssa, kuin paljaalla ihmisen kanssa, jolla mulla ei ole mitään enempiä suhteita/tietoja taudeista. Ne kun sattuu olemaan tätä nykypäivää, ettää jokatoisella on joku kuppa tai klamydia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30506032:
Mutta a2m on se, joka siitä joutuu kärsimään, jos siitä jotain tulee. Summasummarum... Kyllähän se sähläämistä on ja tunnelmaa vähä latistaa, mutta oon sitte ennemmin ilman tai mansikkamatoni kanssa, kuin paljaalla ihmisen kanssa, jolla mulla ei ole mitään enempiä suhteita/tietoja taudeista. Ne kun sattuu olemaan tätä nykypäivää, ettää jokatoisella on joku kuppa tai klamydia.
no kieltämättä tuo olis kaikista huonoin vaihtoehto
 
no kieltämättä tuo olis kaikista huonoin vaihtoehto
Kun se kumi nyt vaan sattuu edelleen olemaan ainoa, joka suojaa myös taudeilta. Ja esim. HIV näkyy vasta 3kk kuluttua tarttumisesta. Ken sitte tahtoo vaikka seurustella 3kk harrastamatta seksiä, niin siitä vaan, mä en kyllä välltämättä taho.

Pitempiaikaisessa suhteessa asia on sitte erikseen ja toivottavasti löytyy sellanen ehkäsy, kun passaa molemmille.
 
Taasko tää kortsukeskustelu riitauttaa. Mää paan riidan poikki ja voita väliin; oon samaa mieltä alastulon kanssa ja met ollaan oikeessa, pojat on väärässä. Asia loppuun käsitelty.
en tunnusta olevani väärässä kun määhän oon samaa mieltä a2m:n kanssa siitä että satunnaisia sutturoita ei kannata vedellä paljaalla
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä