Ei se oo ihanaa, käy kukkarolle. Kiitän tätiäni, joka tartutti tän hulluuden muhun.Eeei hitsinpimpulat, mikä mesta toi Pottery Barn. Ensiselailulla jo vilkkuu vaikka mitä ihanaa! Kiitos <3
Mulla sois kello kuudelta. Pakko kyl yrittää mennä kans ajois nukkuun et jaksaa aamul nousta ylös, pnneks lauantaina saa nukkuu sit myöhään kun lapset menevät isälleen.Uaah, herätys viideltä. Pitäiskö jo yrittää mennä nukkumaan.
Ja siinäkin on niin tarkkaa sen kuvion kanssa.. ei liian isoa tai näyttää sellaselta äikänopegraafiselta, ja liian pieni on taas sellasta typerää tihrua Matto on helpompi löytää yksivärisenä miellyttävänä, niin kattelen tota päiväpeitettä nyt lsd-kirjavana.Just olin indiskaa ehottamassa.
Yritin googletaa jotakin paisleykuvioista päiväpeittoa.
Mutta suomessa paisleykuvio on joku kirosana vissiin!
:OHyi hitto, mulla oli unihalvaus vajaa tunti sitten kun heräsin. : /
Mene ihmeessä. Mullakin ois, mut nyt sun takias innostuin ihan kauheesti ja selailen tätä kauppaa Palkka ja mies tulee huomenna, pitää laittaa ehdotuksia välilehteen.Uaah, herätys viideltä. Pitäiskö jo yrittää mennä nukkumaan.
Yritin liikkua ja saada ääntä kuuluville. En pystynyt. Turhaan olisin huutanut mitään kun olen yksin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30506338:
Tunnen syyllisyyttä...not :kieh: Pidä hauskaa.Mene ihmeessä. Mullakin ois, mut nyt sun takias innostuin ihan kauheesti ja selailen tätä kauppaa Palkka ja mies tulee huomenna, pitää laittaa ehdotuksia välilehteen.
Voitteko uskoa, että meillä jopa kysytään miehen mielipide, ja sillä kans on usein jonkinlainen sellainen...
Hui :OHyi hitto, mulla oli unihalvaus vajaa tunti sitten kun heräsin. : /
Ei oo yhtään mun makuun noi värit ja liikaa kukkaa höttöö, mutta minkänottei jos tykkää. Turkoosin ja valkoisen seuraks oranssia. Onhan se vastaväri ja värikkäästähän sää tyksitki. Mikä lattia teil on ku on valkonen? Elä vaan sano ett maalattu lankku!!Ja siinäkin on niin tarkkaa sen kuvion kanssa.. ei liian isoa tai näyttää sellaselta äikänopegraafiselta, ja liian pieni on taas sellasta typerää tihrua Matto on helpompi löytää yksivärisenä miellyttävänä, niin kattelen tota päiväpeitettä nyt lsd-kirjavana.
Tää vois olla:
SohvastakoMää kävelin tänään yhden huonekaluputiikin ohi, ja siellä oli mitä ihanin oranssi sohva. Me want.
Mun pää on ihan pikkasen pyörällä.
Ei varmasti kiva tunne :hug:.Yritin liikkua ja saada ääntä kuuluville. En pystynyt. Turhaan olisin huutanut mitään kun olen yksin.
Tätä tapahtuu joskus.
Hui kamala!!!:hug:Yritin liikkua ja saada ääntä kuuluville. En pystynyt. Turhaan olisin huutanut mitään kun olen yksin.
Tätä tapahtuu joskus.
:hug: Ei ollut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30506380:Ei varmasti kiva tunne :hug:.
Voisiko tuohon tottua? :OYritin liikkua ja saada ääntä kuuluville. En pystynyt. Turhaan olisin huutanut mitään kun olen yksin.
Tätä tapahtuu joskus.
Valkonen laminaatti Väliaikaratkaisu ja asennan parketin putkiremontin yhteydessä. Tai sitten kovemman käyttöluokan paremman laminaatin.Ei oo yhtään mun makuun noi värit ja liikaa kukkaa höttöö, mutta minkänottei jos tykkää. Turkoosin ja valkoisen seuraks oranssia. Onhan se vastaväri ja värikkäästähän sää tyksitki. Mikä lattia teil on ku on valkonen? Elä vaan sano ett maalattu lankku!!
Tää olis enempi mulle:
Black And White Paisley Comforter: 4 Terrific Black And White Paisley Bedding Photo Design
(kivaa tässä on se, että ei ole kokonaan piiperrystä täynnä ja väri tietty voi olla toinen, tää on vähän rauhallisemman oloinen kun on noi reunat)
Ootko katsonyt zara homea?
Täs on ainakin väriä, mut aika paljon näkyy tosin pohjaa, kukkiakin..
Xhilaration Paisley Quilt - Twin - $34.98 - 490601003157