Olen kunnossa. Tuosta ei kannata mennä lekuriin. Ei ole vaarallista eikä sille voi mitään.Hui kamala!!!:hug:
Lekuriin, mars!
Ooksä nyt kunnossa????
Vai pitäskö mennä soittamaan assalle suuta nuorisolle niin ne vähän nyrkillä hierois maksuttaJa majuria pitäis jonkun mennä hieromaan että veri kiertäis nenässäkin.
Ai. En oo koskaan kuullukkaan moisesta.Olen kunnossa. Tuosta ei kannata mennä lekuriin. Ei ole vaarallista eikä sille voi mitään.
Pitäskö mun mennä? Huomenna on vapaa päivä.Ja majuria pitäis jonkun mennä hieromaan että veri kiertäis nenässäkin.
En muista enää. Ekasta kerrasta on jo aikaa. Googleta unihalvaus.Ai. En oo koskaan kuullukkaan moisesta.
Oli varmaan melkonen paniikki ku ekaa kertaa tuli?
Joo, hiero sä Majuria. Mä voin autella ku oon saanu tiskit hoidettua.Pitäskö mun mennä? Huomenna on vapaa päivä.
Tuli mieleen se video missä oli tyrmäävät. BonBon vois läväytellä munkeilla sua pitkin selkääAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30506407:Vai pitäskö mennä soittamaan assalle suuta nuorisolle niin ne vähän nyrkillä hierois maksutta
En ole tottunut siihen. Se on aika karmivaa tapahtumahetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30506399:Voisiko tuohon tottua? :O
On mullakin nyrkit. Mä voin mätkiä sua. En ole kukkakeppi. Niin ja mä osaan hieroa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30506407:Vai pitäskö mennä soittamaan assalle suuta nuorisolle niin ne vähän nyrkillä hierois maksutta
Joo, se on kivaa kun on joku hahmo sängyn vieressä. :xmas:Luin, ompa kauhee, hui kamala!
Voi olla hallusinaatioitakin.:O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30506469:Miun painajainen on sellainen missä kävelen todella korkealla sillalla. Siinä sillassa on rakoja mistä näen samalla alla olevan veden. Yhtäkkiä tipun raosta ja samalla vesi muuttuukin näkymäksi maapallosta.
Mä joskus herään siihen että ovikello soi. Mutta ei se ole soinut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30506484:Viime yönä tosin heräsin muka ääneen, että joku koputtaa oveen :O.
Kyllä unet on outoja .Mä joskus herään siihen että ovikello soi. Mutta ei se ole soinut.
Niin on.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30506501:Kyllä unet on outoja .