The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30506407:
Vai pitäskö mennä soittamaan assalle suuta nuorisolle niin ne vähän nyrkillä hierois maksutta
Tuli mieleen se video missä oli tyrmäävät. BonBon vois läväytellä munkeilla sua pitkin selkää:D
 
Mä näin kerran painajaista jossa mua yritettiin murhata, ja se murhaaja oli just samassa mua kiinni. Sit heräsin unihalvauksen kera, murhaaja sänkyni vieressä.
Ei oo ko kerran elämässä pelottanu yhtä paljon. Se oli ko puolikas nukahti pienempänä silmät auki autoon, kauhee tunne ko lapsella vaan pää roikkuu eikä reagoi puheeseen tai jalan heiluttamiseen. Hyi.
 
Mun tuorein painajainen oli joku maailmanloppu-uni. Sitä edellisessä olin ämpärin kanssa yhdessä, se oli ihan kännissä ja sekaisin enkä päässyt siitä eroon tai pakoon. Ihanko joku näkymätön voima olis pidätelly mua siinä talossa niin, että en vaan kyenny lähtemään, vaikka tiesin että pitäis.
 
Mää heräsin kerran siihen, et joku puhui ja säikähin kovasti. Mut se olinkin vain minä :D

Mulla on kans unihalvausta, ei siihen oikein voi tottua. Joka kerta karmeaa. Kerran luulin, että siskontyttö istuu sängyn vieressä ja silittelee mun selkää. Mut tiesin, että se on oikeesti valeasuinen demoni, ja hetkellä millä hyvänsä se raastaa mua kynsillä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä