The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Kotiuduttu koulusta, olihan aivan loistelias ilta :) Suihkussa käyty ja nyt vaan oleskeluu ja nautitaan hiljasuudesta :)
Nyt tuli kyl uus pohja-aika 7,6km matkalle, ripauksen vaille 20 min :) Vielä mää sen joskus vedän alle 15 minuuttiin. Mä oon niin hurahtanu pyöräilyyn, varsinkin kun esikol on niin hyvä maastopyörä ettei mitään rajaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Just olin indiskaa ehottamassa.

Yritin googletaa jotakin paisleykuvioista päiväpeittoa.
Mutta suomessa paisleykuvio on joku kirosana vissiin!
 
Eeei hitsinpimpulat, mikä mesta toi Pottery Barn. Ensiselailulla jo vilkkuu vaikka mitä ihanaa! Kiitos <3
Ei se oo ihanaa, käy kukkarolle. Kiitän tätiäni, joka tartutti tän hulluuden muhun.

Oikeesti, sitä kautta saa noin puolet halvemmalla ison villamaton kuin täältä kaupoista. Uuden viilamaton haju häviää reippaalla tuuletuksella ja Hajuton-suihkeella. Ne haisee todella pistävälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Spencer Hastings
Just olin indiskaa ehottamassa.

Yritin googletaa jotakin paisleykuvioista päiväpeittoa.
Mutta suomessa paisleykuvio on joku kirosana vissiin!
Ja siinäkin on niin tarkkaa sen kuvion kanssa.. ei liian isoa tai näyttää sellaselta äikänopegraafiselta, ja liian pieni on taas sellasta typerää tihrua :D Matto on helpompi löytää yksivärisenä miellyttävänä, niin kattelen tota päiväpeitettä nyt lsd-kirjavana.

Tää vois olla:
 
Spencer Hastings
Uaah, herätys viideltä. Pitäiskö jo yrittää mennä nukkumaan.
Mene ihmeessä. Mullakin ois, mut nyt sun takias innostuin ihan kauheesti ja selailen tätä kauppaa :D Palkka ja mies tulee huomenna, pitää laittaa ehdotuksia välilehteen.

Voitteko uskoa, että meillä jopa kysytään miehen mielipide, ja sillä kans on usein jonkinlainen sellainen...
 
Ja siinäkin on niin tarkkaa sen kuvion kanssa.. ei liian isoa tai näyttää sellaselta äikänopegraafiselta, ja liian pieni on taas sellasta typerää tihrua :D Matto on helpompi löytää yksivärisenä miellyttävänä, niin kattelen tota päiväpeitettä nyt lsd-kirjavana.

Tää vois olla:
Ei oo yhtään mun makuun noi värit ja liikaa kukkaa höttöö, mutta minkänottei jos tykkää. Turkoosin ja valkoisen seuraks oranssia. Onhan se vastaväri ja värikkäästähän sää tyksitki. Mikä lattia teil on ku on valkonen? Elä vaan sano ett maalattu lankku!!

Tää olis enempi mulle:
Black And White Paisley Comforter: 4 Terrific Black And White Paisley Bedding Photo Design
(kivaa tässä on se, että ei ole kokonaan piiperrystä täynnä ja väri tietty voi olla toinen, tää on vähän rauhallisemman oloinen kun on noi reunat)

Ootko katsonyt zara homea?

Täs on ainakin väriä, mut aika paljon näkyy tosin pohjaa, kukkiakin..
Xhilaration Paisley Quilt - Twin - $34.98 - 490601003157
 
Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
Ei oo yhtään mun makuun noi värit ja liikaa kukkaa höttöö, mutta minkänottei jos tykkää. Turkoosin ja valkoisen seuraks oranssia. Onhan se vastaväri ja värikkäästähän sää tyksitki. Mikä lattia teil on ku on valkonen? Elä vaan sano ett maalattu lankku!!

Tää olis enempi mulle:
Black And White Paisley Comforter: 4 Terrific Black And White Paisley Bedding Photo Design
(kivaa tässä on se, että ei ole kokonaan piiperrystä täynnä ja väri tietty voi olla toinen, tää on vähän rauhallisemman oloinen kun on noi reunat)

Ootko katsonyt zara homea?

Täs on ainakin väriä, mut aika paljon näkyy tosin pohjaa, kukkiakin..
Xhilaration Paisley Quilt - Twin - $34.98 - 490601003157
Valkonen laminaatti :D Väliaikaratkaisu ja asennan parketin putkiremontin yhteydessä. Tai sitten kovemman käyttöluokan paremman laminaatin.

Toi alempi on väreiltään mukava, mut noi kuviot on jotenkin suikulamaisia :D Mustavalkoinenkaan ei oo ihan poissuljettu, mut mielellään ei.

No mut mäkin painun pehkuihin näkemään unia paremmista lakanoista ja petivaatteista :D Kiitos avusta ja hyvää yötä kaikille!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä