Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu hyvä huomio, luottamuksenpula on aika haastava juttu, jos haluaa jotain yhteistä rakentaa. Itse en tosiaan luota yhtään kaipaamani henkilöön, jotenkin tuntuu olevan hänellä jokin epämääräinen tarve tylyttää tai nöyryyttää minua. Ei ole minun juttuja kylläkään sellainen, ja ihmettelen miksi edelleen tässä jotenkin roikun. (Enkä puhu nyt valvomisesta, kun se ei nyt tähän tilanteeseen varsinaisesti liity.) Noh, kaikella aikansa. Ja tsemppiä oman kultasi luottamuksen voittamiseen!
Todella ikävän kuuloista, että sua tylytetään ja nöyryytetään. Millä tavalla tekee sen?
 
vierailija
Todella ikävän kuuloista, että sua tylytetään ja nöyryytetään. Millä tavalla tekee sen?
Pienistä eleistä vaan tullut ilmi tällainen kummallinen tahtotila, ei meillä juuri kontaktia enkä käyttäytymiselläni itse antaisi eväitä mihinkään muuhun:
matkimalla korkeaa ääntäni keskustelussa, suuttumalla kerran kun en saanut tervehdyksestä selvää, ja viimeeksi ilmoittamalla minua tuijottaen kun astun huoneeseen että nyt kyllä poistuu vaikka olisikin muuta suunnitellut. Ehkä on tunnistanut palstailuani ja ärtynyt siitä tai ehkä muistutan hänen silmissä jotain muuta henkilöä jonka kanssa sukset poikki.
 
vierailija
Vauvan puolella joku taas spämmännyt E trollausta. Onko se joku paikallinen, jolla kauhea harmitus hänen upeasta ulkonäöstä ja miesten suuresta ihailusta, vaikka nainenhan selkeesti miekkosia välttelee ja on tiiviisti vain omissa oloissaan. Niin miksi kukaan noin kovin harmistuisi toisen viehättävävyydestä, kun ei tapaile täällä ketään paikkakunnan miestä eikä kenenkään ukkoo oo viemässä yhtään keltää. Sivusta seuraavana ihmettelen tätä myrkyllistä turhaa kateutta.
 
vierailija
Vauvan puolella joku taas spämmännyt E trollausta. Onko se joku paikallinen, jolla kauhea harmitus hänen upeasta ulkonäöstä ja miesten suuresta ihailusta, vaikka nainenhan selkeesti miekkosia välttelee ja on tiiviisti vain omissa oloissaan. Niin miksi kukaan noin kovin harmistuisi toisen viehättävävyydestä, kun ei tapaile täällä ketään paikkakunnan miestä eikä kenenkään ukkoo oo viemässä yhtään keltää. Sivusta seuraavana ihmettelen tätä myrkyllistä turhaa kateutta.
Kello 9.24 näkyy viimeisin e-rollaus. Kyllä palstalaiset taitaa jo tietää homman nimen ja joku aina ilmiantaa (saman tyypin?) tuottamat kateuskiukkaamiset.
 
vierailija
Hyvää yötä eräälle mersukuskille, jonka seurassa änkytin tänään. Hyvä, että sanomani meni kuitenkin perille. Täytyy yrittää skarpata huomiseksi, etten paljastaisi olmin nahkaani. 😁
Huomennapa nähdään. Nuku hyvin.
 

Yhteistyössä