vierailija
Ilman rakkautta kykkivä Trolli kateuspäissään vauhdissaNiin ja noinko se Veeran rakkauden puute ahdistaa.
Ilman rakkautta kykkivä Trolli kateuspäissään vauhdissaNiin ja noinko se Veeran rakkauden puute ahdistaa.
Ei nyt sentään trolli vaan aito hätää kärsivä ihminenIlman rakkautta kykkivä Trolli kateuspäissään vauhdissa
Todella ikävän kuuloista, että sua tylytetään ja nöyryytetään. Millä tavalla tekee sen?Juu hyvä huomio, luottamuksenpula on aika haastava juttu, jos haluaa jotain yhteistä rakentaa. Itse en tosiaan luota yhtään kaipaamani henkilöön, jotenkin tuntuu olevan hänellä jokin epämääräinen tarve tylyttää tai nöyryyttää minua. Ei ole minun juttuja kylläkään sellainen, ja ihmettelen miksi edelleen tässä jotenkin roikun. (Enkä puhu nyt valvomisesta, kun se ei nyt tähän tilanteeseen varsinaisesti liity.) Noh, kaikella aikansa. Ja tsemppiä oman kultasi luottamuksen voittamiseen!
Ei vastaa viesteihini koskaan eikä hyväksy rakkauttani.Todella ikävän kuuloista, että sua tylytetään ja nöyryytetään. Millä tavalla tekee sen?
Pienistä eleistä vaan tullut ilmi tällainen kummallinen tahtotila, ei meillä juuri kontaktia enkä käyttäytymiselläni itse antaisi eväitä mihinkään muuhun:Todella ikävän kuuloista, että sua tylytetään ja nöyryytetään. Millä tavalla tekee sen?
Kello 9.24 näkyy viimeisin e-rollaus. Kyllä palstalaiset taitaa jo tietää homman nimen ja joku aina ilmiantaa (saman tyypin?) tuottamat kateuskiukkaamiset.Vauvan puolella joku taas spämmännyt E trollausta. Onko se joku paikallinen, jolla kauhea harmitus hänen upeasta ulkonäöstä ja miesten suuresta ihailusta, vaikka nainenhan selkeesti miekkosia välttelee ja on tiiviisti vain omissa oloissaan. Niin miksi kukaan noin kovin harmistuisi toisen viehättävävyydestä, kun ei tapaile täällä ketään paikkakunnan miestä eikä kenenkään ukkoo oo viemässä yhtään keltää. Sivusta seuraavana ihmettelen tätä myrkyllistä turhaa kateutta.
Näköjään vielä se sama yhä vaan E teemalla väkisten jatkaa voi elämä. Vierotukseen E addiktiosta pitäis Kelan maksusitoumuksella tuommonen laittaa.Mielisairasta jengiä tuolla ei voi muuta sanoa
En vastannut kuin tuohon jonkun Veeran kaipaamiskommenttiin.Äsken kysyttäessä olit mies. Vastaukset ovat Matti Nykänen luokkaa tyyliin - no se on vähän niin ja näin. Riippuu mistä riippuu. Seuraavassa vastauksessa varmaan kaivattusi onkin nainen.
Senkö pitäisi uskoa, seli seli...En vastannut kuin tuohon jonkun Veeran kaipaamiskommenttiin.
Eli Annelille pyllistyskäskyR, lyhyempää mekkoa kuten ennen laitoit (vuosia sitten)
Miehelle vai naiselle?Rakas, en tiedä mitä sinä ajattelet. Meidän täytyisi puhua irl asiat halki. Saisimme selvyyden tilanteeseen. Nyt olemme vain jumissa. Tai enhän minä sinusta tiedä, mutta minä olen.
Miehelle.Miehelle vai naiselle?
Kyllä, varmasti helpottaisi olotilaa ja selkeyttäisi ajatuksia.Mielelläni puhuisin kanssasi tästä. Sitä olen toivonut jo monta vuotta. Toisaalta se ei välttämättä mitään muuttaisi tai ratkaisisi, mutta voisi helpottaa olotilaa.