The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30470666:
Valitettavasti ko yhestä ongelmasta pääsee eroon niin toista tulee. Taidan lopettaa kaikki ihmissuhteet tähän paikkaan ja alkaa erakoksi.
Se on kumma että aina on vähintään yksi huoli elämässä. Joku asiaa menee hyvin niin sitten tulee taas paskaa niskaan.
 
Mun tekis mieli olla koko ilta ilosesti pienessä sievässä hiprakassa...

Haluisko joku nuo lapset kylään? :whistle:
Mielellään huomiseen asti :D

Anyone?
Mulla on tänään sano ei kaikelle päivä.. Kirahville en ruvennut siivoomaan, niin en ota sun lapsiakaan.. Muuten oisin voinut ottaa (koska muksut on kuitenkin pääasiassa kivoja, siivous ei) mut omani on kipee ja just tulin sen kaa päivystyksestä. Siinä mulle iltapuhteeksi nyt lepiä..

Ps. Tytöllä on se minun diagnosoima entero ja nyt sillä on korva tosi kipeä. Jonotin ensin tunnin että saadaan ilmottautua päivystysjonoon. Eilen jonotimme jo kuusi tuntia lääkäriä ja nyt jono ois ollut vähintään neljä tuntia.. Tuumin sairaanhoitajalle et meillä on entero ja korvakipee, saadaanko resepti kipulääkkeelle heti, vai haenko apteekista mitä käsikauppana saa. Tää tuumi et meillä on yks elvytys.....se riiti. Hain apoteekista lasten Buranaa, panadolia ja puuduttavia korvatippoja ja vien maanantaina koulun terkalle jos vielä on kipee..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä